Czas trwania studiów:
2 lata
Typ:
II stopnia
Forma:
stacjonarne / niestacjonarne
Tytuł na dyplomie:
magister zarządzania o profilu Digital marketing i Social Media
Limit miejsc:
Kontynuowanie:
dostępne studia doktoranckie
Społeczna Akademia Nauk kształci najwyższej klasy specjalistów z zakresu zarządzania. Studenci nie tylko zdobywają wiedzę teoretyczną, ale poznają także najlepsze praktyki wykorzystywane w zarządzaniu współczesną organizacją, sposoby służące wzmacnianiu pozycji firmy na rynku oraz usprawniające jej funkcjonowanie. Podczas dwuletnich studiów studenci mają okazję poznać zasady zarządzania przedsiębiorstwem oraz szlifować własne pomysły biznesowe.
Studia magisterskie o profilu Digital marketing i Social Media na studiach II stopnia na kierunku Zarządzanie w SAN w Warszawie rozwijają kompetencje niezbędne do podjęcia pracy zawodowej na stanowiskach specjalistycznych i kierowniczych średniego i wyższego szczebla, doradców i liderów projektów w przedsiębiorstwach, grupach kapitałowych: specjalistów marketingu internetowego, kierowników projektów (PM) w obszarze online; pracowników agencji interaktywnych.
Program studiów konsultowany z pracodawcami i przedstawicielami biznesu tak, aby jak najbardziej odpowiadał potrzebom gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa. Celem studiów II stopnia na kierunku Zarządzanie o profilu Digital marketing i Social Media jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności umożliwiających im wykorzystanie Internetu do tworzenia wizerunku marki; narzędzi pozwalających na rebranding; planowania kampanii PR; nabycie wiedzy z zakresu CSR i kultury organizacji; nabycie umiejętności targetowania, analizowania i monitorowania relacji z klientami. Digital marketing stał się obecnie podstawową formą reklamowania się dla wielu przedsiębiorstw i kanałem komunikacji z potencjalnym klientem, z którego może skorzystać praktycznie każda firma, niezależnie od zakresu działania, branży, wielkości czy budżetu.
Studenci studiów drugiego stopnia na kierunku Zarządzanie oprócz czterech semestrów studiów magisterskich dodatkowo uczestniczą od drugiego semestru w zajęciach ze studiów podyplomowych. W efekcie po dwóch latach otrzymują dyplom magistra oraz dyplom ukończenia trzysemestralnych studiów podyplomowych.
Dlaczego warto studiować Zarządzanie II stopnia w Społecznej Akademii Nauk?
Zarządzanie II stopnia profil Digital marketing i social media - SAN Warszawa - opłaty
Czesne płatne w ratach miesięcznych
ROK NAUKI | ILOŚĆ RAT | CZESNE ZA MIESIĄC |
I ROK | 12 | 720 zł 620 zł* |
II ROK | 10 | 840 zł 740 zł* |
Czesne płatne w ratach semestralnych
ROK NAUKI | I SEM. | II SEM. |
I ROK | 3600 zł 3100 zł* | 5040 zł 4340 zł* |
II ROK | 4200 zł 3700 zł* | 4200 zł 3700 zł* |
Czesne płatne w ratach rocznych
ROK NAUKI | RATA |
I ROK | 8640 zł 7440 zł* |
II ROK | 8400 zł 7400 zł* |
Najniższa cena sprzed 30 dni: 620 zł/ mies.
Czesne płatne w ratach miesięcznych
ROK NAUKI | ILOŚĆ RAT | CZESNE ZA MIESIĄC |
I ROK | 12 | 700 zł 600 zł* |
II ROK | 10 | 800 zł 700 zł* |
Czesne płatne w ratach semestralnych
ROK NAUKI | I SEM. | II SEM. |
I ROK | 3500 zł 3000 zł* | 4900 zł 4200 zł* |
II ROK | 4000 zł 3500 zł* | 4000 zł 3500 zł* |
Czesne płatne w ratach rocznych
ROK NAUKI | RATA |
I ROK | 8400 zł 7200 zł* |
II ROK | 8000 zł 7000 zł* |
Najniższa cena sprzed 30 dni: 600 zł/ mies.
*cena z uwzględnieniem zniżki na czesne
Sprawdź jak obniżyć czesne obowiązujące przy zapisie na studia w Społecznej Akademii Nauk
Obszary realizowane na kierunku Zarządzanie II stopnia profil Digital marketing i Social Media w Społecznej Akademii Nauk w Warszawie
Zajęcia na studiach II stopnia na kierunku Zarządzanie o profilu Digital marketing i Social Media w Społecznej Akademii Nauk w Warszawie mają praktyczny charakter. Studenci omawiają studia przypadków, analizują i znajdują rozwiązanie dla realnych problemów z zakresu Digital marketingu i Social Mediów.
Program studiów odpowiada w pełni na wyzwania rynku pracy i jest konsultowany z pracodawcami i przedstawicielami biznesu tak, aby jak najbardziej odpowiadał potrzebom gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa.
Uwaga: plan studiów może ulec zmianie.
Wybrane zajęcia kształtujące umiejętności praktyczne
- Przedsiębiorczość
- Public Relations
- Digital marketing
- Kształtowanie wizerunku i Brand Marketing
- Marketing Driven Company. Zarządzanie marketingowe – integrowanie kanałów offline i online w działaniach marketingowych
- Narzędzia Social Media w tworzeniu marki – strategie marketingowe i brandingowe
- Social Media Manager
- SEO i SEM
- CSR
- Content marketing
- Blogosfera i influencer marketing
- Copywriting
- Media relations
- Kreowanie wizerunku
- Podstawy designu w mediach
- Planowanie kampanii online
- Projektowanie przedsięwzięcia medialnego
- Warsztaty marketingu i PR w mediach społecznościowych
- Elementy prawa
- Badania marketingowe (jakościowe i ilościowe)
- Metody badań procesów komunikacyjnych
Wykładowcy kierunku Zarządzanie II stopnia profil Digital marketing i social Media - SAN Warszawa
Zarządzanie II stopnia profil Digital marketing i Social Media SAN Warszawa – praca
Studia na kierunku Zarządzanie II stopnia profil Digital marketing i Social Media w SAN w Warszawie rozwijają kompetencje niezbędne do podjęcia pracy zawodowej na stanowiskach specjalistycznych i kierowniczych średniego i wyższego szczebla, doradców i liderów projektów w przedsiębiorstwach, grupach kapitałowych, instytucjach non profit oraz w jednostkach administracji państwowej i samorządowej, a także do prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Studia na kierunku Zarządzanie w Społecznej Akademii Nauk pozwolą Ci także na przetestowanie własnych pomysłów biznesowych, a dzięki kontaktowi z otwartymi umysłami wykładowców i innych studentów zyskasz realne wsparcie w prowadzeniu własnej firmy.
Po ukończeniu studiów na kierunku Zarządzanie znajdziesz pracę:
Absolwenci studiów magisterskich na kierunku Zarządzanie mogą kontynuować edukację na studiach doktoranckich.
Masz pytania związane z kierunkiem Zarządzanie?
Skontaktuj się ze Społeczną Akademią Nauk.