Design - thinking

Szkolenie Design thinking odpowiada na pytania:

  • czym jest metoda Desigh Thinking?
  • jakie są poszczególne etapy metody?
  • jak odkryć w sobie pokłady kreatywności?
  • jak pobudzać kreatywność?
  • jak tworzyć innowacyjne rozwiązania?

Warsztat metodyką design thinking, dzięki któremu uczestnicy poznają kreatywny sposób tworzenia rozwiązań dla wyzwań. Dowiedzą się, jak wychodzić poza schemat i szukać innowacyjnych sposobów rozwiązywania problemów. Uczestnicy pobudzą swój potencjał i kreatywność.

Design thinking - o szkoleniu

Design thinking to warsztat dla osób, które:

  • Chcą poznać skuteczne narzędzie pomagające kreować rozwiązania
  • Chcą wyzwolić kreatywność w sobie lub w swoim zespole, by wykorzystać ją dla rozwoju biznesu, produktów, usług
  • Chcą dowiedzieć się, jak sprawdzać sprawdzić, czy ich pomysły mają szansę przyjąć się w organizacji, na rynku, w zespole
  • Szukają nowych możliwości rozwoju dla swoich pomysłów
  • Prowadzą firmy, planują rozwijać biznesy, zarządzają zespołami i na co dzień muszą stawiać czoło wyzwaniom
  • Chcą uruchomić tzw. „świeże spojrzenie” na istniejące wyzwania
  • Chcą nauczyć się pobudzać pracę zespołów metodą kreatywną

Design thinking - program szkolenia

  1. Wprowadzenie: Podstawy, historia i teoria design thinking
  2. Empatia: Jak wejść w buty użytkownika? Zestaw praktycznych narzędzi.
  3. Diagnoza Potrzeb i Generowanie pomysłów.
  4. Burza mózgów. Inne techniki kreatywne.
  5. Prototypowanie i testowanie. Zasady. Rodzaje prototypów produktów i usług. Praktyczne wskazówki. Konkretne narzędzia.

Design thinking - prowadzący

Aneta Dargiel-Ledwożyw

mgr Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie. Absolwentka Studiów na kierunku „Zarządzanie Innowacjami – Design Management” na Uniwersytecie SWPS. Certyfikowany Trener BIZNESU Akademii SET. Moderatorka metody Design Thinking – absolwentka Design Thinking Institute. Absolwentka Akademii Genki Business – z zakresu budowania zespołów i grywalizacji w procesie edukacyjnym. Uczestniczka szkoleń doskonalących umiejętności trenerskie w tym: szkolenia z wykorzystywania technik projekcyjnych w andragogice przy użyciu kart metaforycznych
Milowe. Absolwentka Szkoły Młodych Liderek (British Council) z zakresu kierowania zespołami ludzkimi, umiejętności komunikacyjnych i wystąpień publicznych. Właścicielka Firmy Szkoleniowej Broad.Way Training Center. Od 17 lat w biznesie edukacyjnym. Projektuje i prowadzi szkolenia dla osób indywidualnych oraz dla biznesu.

Design thinking - opłaty

Zapoznaj się z aktualnym cennikiem szkoleń w Społecznej akademii Nauk:

Opłat za czesne należy dokonywać w terminie zawartym w umowie.

Dane do przelewu:

Społeczna Akademia Nauk,

ul. Sienkiewicza 9,

90-113 Łódź

nr konta: (PKO BP SA I Oddział w Łodzi) 66 1020 3352 0000 1102 0225 4001

TYTUŁ: imię i nazwisko UCZESTNIKA, czesne – SZKOLENIE – podać nazwę szkolenia