LinkedIn - budowanie marki osobistej
„Nie ma Cię w sieci – nie istniejesz!” – nawet jeśli w tym haśle jest sporo przesady, jedno jest pewne: rekruterzy przyznają się do szukania informacji o kandydatach w Internecie. Jednym z podstawowych narzędzi, po które sięgają jest LinkedIn – największy portal społecznościowy do zarządzania karierą. Rekrutacja to tylko wycinek jego możliwości – równie dobrze możesz wykorzystać go do nawiązywania relacji biznesowych, sprzedaży czy tworzenia własnych treści. Warsztaty stanowią wprowadzenie do platformy i pokazują, jak wykorzystać LinkedIn do budowania marki osobistej w sieci.
Zajęcia realizowane online.
LinkedIn - budowanie marki osobistej - o szkoleniu
Korzyści z udziału w szkoleniu LinkedIn - budowanie marki osobistej:
- Poznasz podstawowe funkcje LinkedIn.
- Dowiesz się, jak zoptymalizować profil.
- Sprawdzisz, jak budować markę osobistą w sieci.
- Zyskasz okazję do networkingu.
LinkedIn - budowanie marki osobistej - program szkolenia
Część 1. Pierwsze kroki na LinkedIn
- Od czego zacząć?
- LinkedIn a rekrutacja
- Zasięg portalu
- LinkedIn a inne narzędzia budowania wizerunku w sieci
Część 2. Optymalizacja profilu: Jak stworzyć profil, który przyciągnie rekrutera?
- Efektywność profilu na LinkedIn
- Unikalny adres URL
- Zdjęcie profilowe/zdjęcie w tle
- Nagłówek i podsumowanie zawodowe
- Rodzaje aktywności na LinkedIn
Część 3. Wybrane funkcje LinkedIn
- Sieci kontaktów
- Umiejętności i potwierdzenia
- Rekomendacje
- Baza ofert i alerty o pracy
- Inne (wybrane) możliwości
LinkedIn - budowanie marki osobistej - prowadzący
LinkedIn - budowanie marki osobistej - opłaty
Zapoznaj się z aktualnym cennikiem szkoleń w Społecznej akademii Nauk:
Opłat za czesne należy dokonywać w terminie zawartym w umowie.
Dane do przelewu:
Społeczna Akademia Nauk,
ul. Sienkiewicza 9,
90-113 Łódź
nr konta: (PKO BP SA I Oddział w Łodzi) 66 1020 3352 0000 1102 0225 4001
TYTUŁ: imię i nazwisko UCZESTNIKA, czesne – SZKOLENIE – podać nazwę szkolenia