LinkedIn - budowanie marki osobistej

Nie ma Cię w sieci – nie istniejesz!” – nawet jeśli w tym haśle jest sporo przesady, jedno jest pewne: rekruterzy przyznają się do szukania informacji o kandydatach w Internecie. Jednym z podstawowych narzędzi, po które sięgają jest LinkedIn – największy portal społecznościowy do zarządzania karierą. Rekrutacja to tylko wycinek jego możliwości – równie dobrze możesz wykorzystać go do nawiązywania relacji biznesowych, sprzedaży czy tworzenia własnych treści. Warsztaty stanowią wprowadzenie do platformy i pokazują, jak wykorzystać LinkedIn do budowania marki osobistej w sieci.

 

Zajęcia realizowane online.

LinkedIn - budowanie marki osobistej - o szkoleniu

Korzyści z udziału w szkoleniu LinkedIn - budowanie marki osobistej:

  • Poznasz podstawowe funkcje LinkedIn.
  • Dowiesz się, jak zoptymalizować profil.
  • Sprawdzisz, jak budować markę osobistą w sieci.
  • Zyskasz okazję do networkingu.

LinkedIn - budowanie marki osobistej - program szkolenia

Część 1. Pierwsze kroki na LinkedIn

  • Od czego zacząć?
  • LinkedIn a rekrutacja
  • Zasięg portalu
  • LinkedIn a inne narzędzia budowania wizerunku w sieci

 

Część 2. Optymalizacja profilu: Jak stworzyć profil, który przyciągnie rekrutera?

  • Efektywność profilu na LinkedIn
  • Unikalny adres URL
  • Zdjęcie profilowe/zdjęcie w tle
  • Nagłówek i podsumowanie zawodowe
  • Rodzaje aktywności na LinkedIn


Część 3. Wybrane funkcje LinkedIn

  • Sieci kontaktów
  • Umiejętności i potwierdzenia
  • Rekomendacje
  • Baza ofert i alerty o pracy
  • Inne (wybrane) możliwości

LinkedIn - budowanie marki osobistej - prowadzący

Jędrzej Szynkowski 

Trener, psycholog, moderator Design Thinking, doradca zawodowy. Specjalizuje się w psychologii twórczości i technikach twórczego rozwiązywania problemów oraz wsparciu w planowaniu kariery – w tym w szkoleniach z zakresu LinkedIn i budowania wizerunku w sieci. Od 2013 roku tworzy i realizuje projekty z zakresu wspierania kreatywności dla biznesu, organizacji pozarządowych, uczelni i samorządów lokalnych. W ostatnich latach zaangażowany w promowanie podejścia Design Thinking w organizacjach oraz programy wspierające studentów i społeczników w rozwijaniu kluczowych kompetencji. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego (psychologia doradztwa zawodowego i organizacji) i Szkoły Trenerów Biznesu Akademii SET®. Jest certyfikowanym Moderatorem Design Thinking i uczestnikiem wielu szkoleń i konferencji, rozwijających kompetencje trenerskie.

LinkedIn - budowanie marki osobistej - opłaty

Zapoznaj się z aktualnym cennikiem szkoleń w Społecznej akademii Nauk:

Opłat za czesne należy dokonywać w terminie zawartym w umowie.

Dane do przelewu:

Społeczna Akademia Nauk,

ul. Sienkiewicza 9,

90-113 Łódź

nr konta: (PKO BP SA I Oddział w Łodzi) 66 1020 3352 0000 1102 0225 4001

TYTUŁ: imię i nazwisko UCZESTNIKA, czesne – SZKOLENIE – podać nazwę szkolenia