Specjalność realizowana w ramach kierunku Management - studia II stopnia
Specjalność International Tourism and Hospitality Management kształci w zakresie zarządzania usługami turystycznymi i hotelarskimi w kontekście międzynarodowym. Studenci zdobywają wiedzę na temat projektowania usług, tworzenia strategii marketingowych i planowania rozwoju organizacji turystycznych. Program łączy naukę teoretyczną z praktyką poprzez projekty, warsztaty i studia przypadków, umożliwiając zdobycie umiejętności analizy rynku, zarządzania personelem i tworzenia innowacyjnych rozwiązań w sektorze turystyki i hotelarstwa. Absolwenci są przygotowani do pracy w hotelach, biurach podróży, liniach lotniczych i instytucjach zajmujących się turystyką międzynarodową.
Dostępność specjalności:
Czego nauczysz się w ramach tej specjalności?
Podczas specjalności International Tourism and Hospitality studenci zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie:
- Zarządzania hotelami, restauracjami i innymi usługami turystycznymi
- Projektowania strategii marketingowych w turystyce
- Analizy rynku i planowania rozwoju organizacji turystycznych
- Organizacji eventów i konferencji w środowisku międzynarodowym
- Współpracy w zespołach międzykulturowych
Perspektywy zawodowe po studiach
Absolwenci mogą znaleźć zatrudnienie w branży hotelarskiej, turystycznej i usługowej, a także w instytucjach publicznych związanych z turystyką. Typowe stanowiska:
- Menedżer hotelu lub resortu
- Specjalista ds. marketingu turystycznego
- Konsultant w biurze podróży
- Organizator eventów i konferencji
Sprawdź inne specjalności dostępne na kierunku Management - studia II stopnia: