International Tourism and Hospitality

Specjalność realizowana w ramach kierunku Management - studia II stopnia

Specjalność International Tourism and Hospitality Management kształci w zakresie zarządzania usługami turystycznymi i hotelarskimi w kontekście międzynarodowym. Studenci zdobywają wiedzę na temat projektowania usług, tworzenia strategii marketingowych i planowania rozwoju organizacji turystycznych. Program łączy naukę teoretyczną z praktyką poprzez projekty, warsztaty i studia przypadków, umożliwiając zdobycie umiejętności analizy rynku, zarządzania personelem i tworzenia innowacyjnych rozwiązań w sektorze turystyki i hotelarstwa. Absolwenci są przygotowani do pracy w hotelach, biurach podróży, liniach lotniczych i instytucjach zajmujących się turystyką międzynarodową.

Dostępność specjalności:

Czego nauczysz się w ramach tej specjalności?

Podczas specjalności International Tourism and Hospitality studenci zdobędą wiedzę i umiejętności w zakresie: 

  • Zarządzania hotelami, restauracjami i innymi usługami turystycznymi
  • Projektowania strategii marketingowych w turystyce
  • Analizy rynku i planowania rozwoju organizacji turystycznych
  • Organizacji eventów i konferencji w środowisku międzynarodowym
  • Współpracy w zespołach międzykulturowych

Perspektywy zawodowe po studiach

Absolwenci mogą znaleźć zatrudnienie w branży hotelarskiej, turystycznej i usługowej, a także w instytucjach publicznych związanych z turystyką. Typowe stanowiska: 

  • Menedżer hotelu lub resortu
  • Specjalista ds. marketingu turystycznego
  • Konsultant w biurze podróży
  • Organizator eventów i konferencji 

Sprawdź inne specjalności dostępne na kierunku Management - studia II stopnia: