« wróć...Seminarium naukowe „Lojalność jako element kapitału marki”

Katedra Marketingu i Turystyki Społecznej Akademii Nauk serdecznie zaprasza na seminarium naukowe poświęcone tematyce budowania lojalności wobec marki – jednego z kluczowych zagadnień w nowoczesnym marketingu.
Wydarzenie odbędzie się 12 grudnia 2024 roku o godz.13:15 w Społecznej Akademii Nauk przy ulicy Łuckiej 11 w Warszawie w auli 6.
Przewodniczący

dr Maciej Dębski, prof. SAN, Kierownik Katedry Marketingu i Turystyki.
Kreowanie lojalności jest kluczowym procesem marketingowym, nie jest jednak zadaniem łatwym. Lojalni klienci generują powtarzalne zakupy, co zwiększa stabilność przychodów. Silne więzi z marką przekładają się na wyższe wskaźniki retencji, rekomendacje i mniejsze koszty pozyskiwania nowych klientów. Lojalność wiąże się również z pozytywnym wizerunkiem firmy i wpływa na jej konkurencyjność.
Wybrane zagadnienia związane z lojalnością i procesem jej budowania postaram się przybliżyć Państwu podczas seminarium naukowego, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych – studentów, pracowników uczelni oraz przedstawicieli otoczenia gospodarczego