« wróć...Wykład pt.: Neuromarketing w praktyce

Już 15 maja o godz. 10.00 w auli nr 6 odbędzie się wykład pt.: Neuromarketing w praktyce. Jak korzystać z pomiarów biometrycznych, aby dostarczać trafnych i praktycznych rekomendacji.  Wykład prowadzony będzie przez specjalistów z firmy Neuroidea, którzy zapoznają uczestników z niezbędną do zrozumienia samych pomiarów teorią, jednocześnie skupiając się na przedstawieniu praktycznego ich wykorzystania.  Słuchacze będą mieli okazję poznać wyniki badań jakie przeprowadzono w Polsce  na podstawie znanych na naszym rodzimym rynku materiałach marketingowych( analiza case studies).

 

Wystąpienie poprowadzą:

Jacek Kowalski - badacz specjalizujący się w holistycznych projektach łączących analizę danych jakościowych i danych pochodzących z pomiarów biometrycznych. Jeden z pionierów neuromarketingu w Polsce. Jest współautorem książki „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” (PWN 2021) oraz współwłaścicielem agencji Neuroidea.

Beata Pawłowska - specjalistka w dziedzinie analizy reakcji emocjonalnych oraz rozkładu uwagi wzrokowej. W pracy odpowiada za przygotowanie metodologii badań łączących pomiary neuromarketingowe oraz tradycyjne badania oraz za dostarczanie praktycznych rekomendacji z badań reklam i zwiastunów oraz projektów UX.  Jest współautorką książki „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” (PWN 2021) i współwłaścicielką agencji Neuroidea.