« wróć...Anna Krupa Cristescu
Menadżer z niemal 20-letnią praktyką zawodową w obszarze sprzedaży, marketingu i komunikacji. Specjalizuję się w takich obszarach jak: zarządzanie marką, tworzenie i realizacja strategii marketingowych, określenie roli marketingu w organizacji, nowoczesna i zintegrowana komunikacja, marketing sieciowy, zastosowanie wskaźników i mierników w marketingu.
Doświadczenie zdobywała w różnych branżach, głównie hotelowej, turystycznej i energetycznej. Tworzyła strategię marketingowe zarówno dla marek polskich i międzynarodowych. Przeprowadziła kompleksowy rebranding polskiej marki na międzynarodową. Zarządzała komunikacją i działaniami PR w jednym z najbardziej znanych hoteli w Polsce w trakcie mistrzostw Europy w piłce nożnej. Stworzyła i wdrożyła Księgę Identyfikacji dla sieci sprzedaży znanej polskiej marki. Na co dzień prowadzi, rozwija i praktykuje działalność biznesową opartą na nowoczesnym modelu Multi Level Marketingu.