« wróć...dr Maryna Lassota
dr Maryna Lassota
Doktor nauk społecznych w dyscyplinie zarządzania i jakości (SGH, 2021), menedżer i ekspertka w zakresie innowacji, marketingu cyfrowego oraz strategii rozwoju organizacji.
Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach międzynarodowych, takich jak Cadbury Wedel, Colgate-Palmolive, USP Zdrowie, PZ Cussons, Shell Polska oraz Polskie Porty Lotnicze, pełniąc funkcje kierownicze i zasiadając w radach nadzorczych. Jako wykładowczyni akademicka prowadzi zajęcia w języku polskim i angielskim z zakresu zarządzania, innowacji, systemów informacyjnych, przedsiębiorczości i marketingu (w tym digital marketingu), a także współpracuje z Franklin University (USA) w programie 3+1 STEM.
Kieruje zespołami badawczymi ds. technologii cyfrowych i jakości dydaktyki. Jej zainteresowania naukowe obejmują zarządzanie innowacjami, cyfrowe modele biznesowe, AI, Big Data, IoT, VR/AR, machine learning i logikę Gospodarki 4.0. Jest autorką publikacji w renomowanych czasopismach i monografiach (m.in. Routledge, e-mentor, American International Journal of Business and Management). Łączy doświadczenie biznesowe z badawczym, specjalizując się w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym, wdrażaniu innowacji, cyfryzacji procesów oraz nowoczesnych metodach zarządzania (Balanced Scorecard, Lean, Six Sigma, Agile).