« wróć...Konstantinos Pitsakis
Konstantinos Pitsakis
Konstantinos Pitsakis ukończył studia licencjackie z zakresu rachunkowości i finansów oraz studia magisterskie z marketingu i komunikacji. W 2010 roku uzyskał tytuł doktora w Bayes Business School, City University of London. Publikował w czołowych światowych czasopismach naukowych z listy Financial Times 50, takich jak Journal of Management Studies, Journal of Business Venturing, Strategic Organization czy Industrial & Corporate Change. Jego specjalizacja obejmuje ekonomię przemysłową, strategię, przedsiębiorczość oraz teorię organizacji.
Przez 15 lat pracował jako wykładowca akademicki i dyrektor programowy w Bayes Business School, Tilburg University, Kingston University London, London Metropolitan University oraz Rosyjskiej Akademii Prezydenckiej. Prowadził zajęcia dla studentów MBA, executive MBA i DBA, zdobywając liczne nagrody dydaktyczne. Konstantinos jest członkiem Brytyjskiej Akademii Szkolnictwa Wyższego (Fellow of the Higher Education Academy) oraz byłym stypendystą naukowym w Center for Innovation Research w Holandii. Należy także do Academy of Management i European Academy of Management.
Przed rozpoczęciem kariery akademickiej pracował w Londynie jako menedżer ds. badań w Financial Times oraz menedżer ds. analiz biznesowych w Winmark Ltd. W roli konsultanta współpracował bezpośrednio lub pośrednio z firmami takimi jak Ricco, Heineken, Merck, General Electric, Sysdoc, Forest Stewardship Council i innymi.