« wróć...Wioleta Sejbuk

Adwokat, członek Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie. Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w obszarze obsługi prawnej agencji reklamowych, domów mediowych, agencji Public Relations. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, ze szczególnym uwzględnieniem prawa nowych technologii, mediów, reklamy, rozrywki oraz ochrony danych osobowych. Doradzała klientom z sektora nowych technologii IT. 

Obecnie pracuje jako dyrektor działu prawnego międzynarodowej agencji zajmującej się influence marketingiem – indaHash, gdzie koordynuje prace zespołu w zakresie obsługi prawnej grupy kapitałowej na rynkach Europy, Azji i Pacyfiku, Bliskiego Wschodu i północnej Afryki. 

 

Od 2017 roku jest mediatorem akredytowanym przez Centrum Mediacyjne przy Naczelnej Radzie Adwokackiej. Doradza przy rozwiązywaniu sporów dotyczących prawa własności intelektualnej w tym również w trybie pozasądowym (ADR). Doświadczenie zawodowe zdobywała współtworząc centrum usług wspólnych w zakresie obsługi prawnej dla podmiotów należących do międzynarodowej Grupy Publicis, gdzie prowadziła bieżące doradztwo prawne, w tym przygotowywanie i opiniowanie umów z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi. 

 

Zaangażowana w działalność edukacyjną i szkoleniową, przeprowadziła szereg szkoleń z zakresu prawa reklamy oraz prawa pracy dla klientów korporacyjnych i zewnętrznych. Współautor monografii Zemke-Górecka, A., Mendrek, A., & Rogula, C. (2021). Mediacja w praktyce mediatora i pełnomocnika. Wolters Kluwer., rozdział 5 Zasady mediacji. Doktorantka prawniczego seminarium doktorskiego na Akademii Leona Koźmińskiego przygotowuje rozprawę doktorską pod kierunkiem prof. dr hab. Joanny Sieńczyło-Chlabicz z zakresu przepisów prawa reklamy. Ukończyła studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ponadto jest absolwentką Podyplomowego Studium Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Prawa i Administracji.