Kandydaci na studia podyplomowe

Zostań słuchaczem studiów podyplomowych SAN!

Zostań słuchaczem SAN i rozpocznij studia podyplomowe w Społecznej Akademii Nauk od października 2025 roku.

 

Rekrutacja na rok akademicki 2025/2026 rozpocznie się 28 lipca 2025 roku i potrwa do 15 października 2025 roku

 

Do wyboru jest 31 kierunków kształcenia,

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą studiów w zakładce OFERTA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH 

Zapisz się na studia w 5 prostych krokach

Rejestracja online

  • Załóż konto na stronie www.e-rekrutacja.san.edu.pl 
  • Użyty przy rejestracji adres e-mail* będzie twoim loginem do systemu
  • Zapamiętaj ustawione hasło**

 

* Podczas rejestracji prosimy o podanie prawdziwego i aktualnie używanego adresu e-mail. Będzie on niezbędny do kontaktu na wszystkich etapach rekrutacji, a jego zmiana w trakcie procesu nie będzie możliwa. W przypadku podania nieprawidłowego adresu, po zakwalifikowaniu na studia nie będziemy mogli przesłać automatycznej wiadomości z danymi dostępowymi do konta studenckiego.

** W przypadku zapomnienia hasła lub zablokowania konta (przy wprowadzeniu kolejny raz błędnego hasła) prosimy o kontakt mailowy na adres pomoc.rekrutacja@san.edu.pl 

 

Wybierz kierunek studiów

  • Jeżeli posiadasz tytuł licencjata lub inżyniera możesz wybrać kierunek z oferty studiów podyplomowych
  • W trakcie procesu rekrutacyjnego możesz w każdej chwili zmienić decyzję dotyczącą wybranego kierunku studiów lub jego trybu. Wystarczy, że poinformujesz o tym właściwe Biuro Rekrutacji drogą mailową – pracownicy zaktualizują Twoją aplikację bez potrzeby zakładania nowego konta

Uzupełnij profil kandydata

  • Wprowadź wszystkie dane wymagane przez system – są one niezbędne do sprawnego przeprowadzenia procesu rekrutacji

 

 

Podpisz umowę i dokonaj opłat

  • Po pomyślnej weryfikacji aplikacji otrzymasz dostęp do umowy. Zapoznaj się z nią na spokojnie, sprawdź czy wprowadzone dane są poprawne, a na końcu podpisz ją jednym kliknięciem
  • Wymagane opłaty to:
    • 100 zł* - opłata rejestracyjna (zanim dokonasz opłat, sprawdź zakładkę promocje czy przysługuje Ci zwolnienie z opłaty)
    • 1000 zł* - opłata rejestracyjna w przypadku EMBA (zanim dokonasz opłat, sprawdź zakładkę promocje czy przysługuje Ci zwolnienie z opłaty)
  • Opłaty wnosisz na indywidualny nr subkonta dostępny w zakładce "należności" na platformie rekrutacyjnej

* W systemie rekrutacyjnym wszystkim kandydatom automatycznie naliczana jest opłata rejestracyjna. Jeśli jesteś tegorocznym maturzystą lub absolwentem SAN i spełniasz warunki opisane w zakładce „Promocje”, nie dokonuj opłaty. Podczas składania dokumentów pracownik Biura Rekrutacji zweryfikuje Twoją aplikację i, jeśli kwalifikujesz się do promocji, umorzy naliczoną należność.

Dostarcz dokumenty

  • Dostarcz oryginały wymaganych dokumentów do właściwego Biura Rekrutacji 
  • Pamiętaj, aby na wizytę zabrać ze sobą dowód osobisty lub inny dokument tożsamości 

Studia podyplomowe - Wymagane dokumenty

  • oryginał i ksero dyplomu ukończenia studiów (oryginał jedynie do wglądu)
  • oryginał i ksero suplementu – oryginał jedynie do wglądu i suplementu (nie dotyczy Absolwentów SAN)
  • potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej

Kompetencje cyfrowe

Kandydat na studia w Społecznej Akademii Nauk powinien posiadać kompetencje cyfrowe umożliwiające kształcenie na wybranym kierunku studiów. Podczas studiowania na kierunkach prowadzonych w SAN wymagana jest umiejętność obsługi:

 

  • edytorów tekstu (np. Microsoft Word, Libre Office Writer),
  • arkuszy kalkulacyjnych (np. Microsoft Excel, Libre Office Calc),
  • poczty elektronicznej (za pomocą przeglądarek internetowych lub klientów pocztowych),

a w przypadku kształcenia na odległość dodatkowo:

 

  • narzędzi pracy zespołowych (np. Microsoft Teams),
  • programów umożliwiających kształcenie na odległość i sprawdzanie wiedzy na odległość (np. Moodle).

 

Uczelnia udziela wszystkim potrzebującym studentom odpowiedniego wsparcia w doskonaleniu kompetencji cyfrowych oraz dostępu do odpowiedniego sprzętu. Wnioski o udzielenie wsparcia należy składać w Biurze Rekrutacji lub na e-mail: uczelnia@san.edu.pl.

Kontakt z Biurem Rekrutacji

Jeśli w trakcie rekrutacji pojawią się problemy techniczne (np.: problemy z logowaniem się na konto kandydata), skontaktuj się z pracownikami Biura, wysyłając e-mail na adres: pomoc.rekrutacja@san.edu.pl

 

W innych kwestiach związanych z procesem rekrutacji skontaktuj się z BIUREM REKRUTACJI– kliknij by wybrać kontakt ośrodka, do którego się rekrutujesz.