PR - public relations w firmie
O kierunku

Czas trwania studiów:
2 semestry

Forma:
niestacjonarne

Zjazdy:
średnio co 2 tygodnie

Liczba godzin dydaktycznych:
180 (w tym seminarium/projekt)

Studia przeznaczone są dla:

  • osób planujących rozwój własnej kariery w kierunku PR, chcących wejść w zawodowe życie PR z solidnym pakietem praktycznej wiedzy i umiejętności z tej dziedziny,
  • osób prowadzących własną działalność gospodarczą lub  zajmujących się kształtowaniem wizerunku firmy czy organizacji, ale także dla pracowników działów marketingu,
  • pasjonatów, którzy pragną zgłębić szczegóły potęgi komunikacji, okiełznać ją i wykorzystywać w praktyce.

   

   

Absolwenci będą posiadali kwalifikacje do pracy w charakterze specjalisty ds. public relations. Oznacza to, że będą  potrafili planować działania PR firmie  – począwszy od koncepcji, budowy programu, wybór technik i sposobów budżetowania, a kończąc na ewaluacji i badaniu skuteczności prowadzonych kampanii.

Celem studiów podyplomowych na kierunku PR - public relations w firmie jest kształcenie i doskonalenie praktycznych umiejętności potrzebnych w prowadzeniu działań PR w firmach, organizacjach czy stowarzyszeniach. Studia skierowane są do osób zainteresowanych nabyciem praktycznej wiedzy i umiejętności koniecznych do wykonywania zawodu PR-owca.

 

Celem studiów jest:

  • zrozumienie istoty nowego Public Relations,
  • nauka pracy z nowym konsumentem poprzez budowę nowych treści i wykorzystywanie nowych narzędzi,
  • zdobycie umiejętności budowy marki firmy,
  • nabycie praktycznych umiejętności w pracy z mediami, przygotowania materiałów prasowych, przeprowadzania konferencji,
  • opanowanie umiejętności publicznej prezentacji, budowania zespołu,
  • szerokie spojrzenie na PR powiązane z głębszą analizą najważniejszych zagadnień.

Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych PR - public relations w firmie

dr Anna Jadachowska - Dziębor

Trener, praktyk i specjalista z zakresu public relations; dr nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce; absolwentka: Studium Public Relations realizowanego wspólnie przez Uniwersytet Warszawski i Polską Akademię Nauk oraz Studium Przywództwa i Trenera, w tym trenera NLP (Via Agendi w Warszawie). Specjalista ds. PR. Autor i współautor publikacji na temat komunikacji dwustronnej prowadzonej przez jednostki samorządu terytorialnego i osoby publiczne w Internecie. Przez kilka lat związana z samorządem, rzecznik ds. marki, content designer w biurze prasowym.

Wykładowcy studiów podyplomowych PR - public relations w firmie

mgr Małgorzata Kosiarz
mgr Dorota Szczepaniak – Kwietniewska
mgr Monika Czaplicka
mgr Damian Noremberg
Opłaty

Opłaty za studia podyplomowe:

Wpisowe100 zł
Cena za studia - opłata jednorazowa3300 zł*
Cena za studia - opłata ratalna - 2 raty2 x 1750 zł**
Cena za studia - opłata ratalna - 8 rat8 x 475 zł

* zniżka do 10% przy opłacie za rok z góry
​ ​** zniżka do 5% przy zapłacie za semestr z góry

Najniższa cena sprzed 30 dni: 475 zł/ mies.

Opłat za czesne należy dokonywać w terminie zawartym w umowie.

Dane do przelewu:

Społeczna Akademia Nauk,

ul. Sienkiewicza 9,

90-113 Łódź

nr konta: (PKO BP SA I Oddział w Łodzi) 66 1020 3352 0000 1102 0225 4001

TYTUŁ: imię i nazwisko słuchacza, czesne – studia podyplomowe - wpisać nazwę kierunku

Opinie

Studia podyplomowe PR - public relations w firmie - SAN - opinie

Program i realizacja

Do ukończenia studiów wymagane jest zaliczenie przedmiotów przewidzianych w programie studiów.

Dodatkowym warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest przygotowanie jednominutowego filmiku (głównie z własnym wizerunkiem, który to filmik jest wcieleniem się w zadanie PR-OWCA i będzie wykorzystany w social mediach). Filmik prezentowany jest na obronie i podlega ocenie komisji.

Program studiów podyplomowych na kierunku PR - public relations w firmie

 Program studiów realizowany jest w oparciu o następujące bloki kształcenia:

I Wstęp do Public Relations

Blok przybliży słuchaczom świat PR, wytłumaczy związki pomiędzy PR a innymi dziedzinami komunikacji (m.in. marketingiem, reklamą i psychologią). Słuchacze dowiedzą się, jak rozwijać umiejętność kreatywnego i nieszablonowego myślenia. Nauczą się projektować i realizować profesjonalną strategię PR. Poznają zasady etyczne w PR. Dowiedzą się, jak wykorzystać storytelling.


II Public Relations w praktyce – zarządzanie reputacją firmy

Słuchacze zrozumieją miejsce public relations w strukturze organizacyjnej firmy, dowiedzą się jak zbudować program PR i jak go wycenić oraz dokonać ewaluacji prowadzonych działań.  Podczas zajęć uczestnicy poznają techniki tworzenia tożsamości firmy i ich oddziaływania na pracowników. Nauczą się także zarządzania komunikacją w kryzysie.


III Media Relations

Blok poświęcony będzie rynkowi mediów w Polsce. Słuchacze dowiedzą się jak działają media, nauczą się jak budować strategię media relations.  Poznają reguły, jakie rządzą mediami oraz zasady przygotowania konferencji prasowej, briefingu czy event PR. Blok poświęcony będzie zasadom redagowania materiałów PR, skutecznemu monitoringowi obecności firmy w mediach oraz pracy z kamerą.

IV Nowoczesne formy PR

Blok pokaże, jak wykorzystać potęgę mediów społecznościowych, by prowadzić dwustronną komunikację. Dzięki zajęciom słuchacze zrozumieją jak  internet zmienił public relations. Pojawienie się nowego konsumenta raz na zawsze zmieniło bowiem komunikację, wprowadzając na rynek nowe technologie i nową skuteczność.
- Nowy konsument.
- Komunikacja na Facebooku: strategiczne zarządzanie stroną, algorytmy; mierzenie skuteczności działań prowadzonych w serwisie; komunikacja wizualna; transmisja na żywo; reklamy; regulamin.
- Instagram – wprowadzenie do aplikacji; jak firma może ją wykorzystywać do komunikacji.
- Kod Youtube – mechanika serwisu, pozycjonowanie, strategie wykorzystywania.
- LinkedIn i Slideshare.
- Social selling.


V PR pracownika = PR firmy

Budowanie zespołu oraz coaching w praktyce. Celem modułu jest podnoszenie osobistych kompetencji interpersonalnych związanych z komunikacją.
Prawidłowa współpraca między członkami zespołu stanowi jeden z kluczowych czynników wpływających na jego efektywność. Wykorzystując takie narzędzia jak coaching czy gry zespołowe studenci popracują m.in. nad: budowaniem zespołu i efektywną komunikacją (wewnętrzną i zewnętrzną), postawami asertywnymi, rolą lidera w zespole, a także nad tym jak radzić sobie z komunikacja kryzysową oraz jak dawać pozytywny feedback (informację zwrotną).

Zasady naboru

Wymagamy od kandydatów ukończonych studiów: minimum I stopnia.

Elektroniczne składanie dokumentów

Zanim Państwo prześlą dokumenty elektronicznie należy ustalić telefonicznie, czy dział przyjmuje już dokumentację na wybrany kierunek (+48 42 666 347 889, 42 664 66 99)

 

Wymagane dokumenty:

  • skan dyplomu ukończenia studiów,
  • potwierdzenie dokonania opłaty wpisowego,
  • skan wypełnionego i podpisanego formularza rekrutacyjnego wraz ze zdjęciem (3,5 cm  x 4,5 cm),
  • skan 1 egzemplarza wypełnionej i podpisanej umowy o świadczenie nauki na studiach podyplomowych (przy składaniu dokumentów w dziale należy dostarczyć 2 egzemplarze).

 

Dokumenty znajdą Państwo w zakładce: DOKUMENTY

Składanie dokumentów w Dziale studiów podyplomowych

Przed pojawieniem się w dziale należy ustalić telefonicznie termin i godzinę wizyty (+48 666 347 889)

 

Wymagane dokumenty:

  • oryginał i ksero dyplomu ukończenia studiów (oryginał jedynie do wglądu),
  • potwierdzenie dokonania opłaty wpisowego,
  • wypełniony i podpisany formularz rekrutacyjny,
  • 1 zdjęcie (3,5 cm  x 4,5 cm) przypięte do formularza rekrutacyjnego,
  • 2 wypełnione i podpisane umowy o świadczenie nauki na studiach podyplomowych.

 

Dokumenty znajdą Państwo w zakładce: DOKUMENTY

Promocje
Zniżka na czesne na studiach podyplomowych
Zniżka na czesne na studiach podyplomowych

 

  • zniżka do 10% przy opłacie za rok z góry
  • zniżka do 5% przy zapłacie za semestr z góry

 

Kontakt

Masz pytania?

Zadzwoń lub napisz:

+48 666 347 889, +48 42 664 66 99

podyplomowe@san.edu.pl 

Skorzystaj z naszej oferty

Umów się na wizytę w Dziale Studiów Podyplomowych

Szanowni Państwo,
Dział Studiów Podyplomowych przyjmuje Interesantów

po  uprzednim ustaleniu terminu i godziny wizyty telefonicznie

 

+48 666 347 889 ,   +48 42 664 66 99

 

90-113 Łódź, ul. Kilińskiego 98
 (parter za recepcją)

 

Godziny otwarcia: 
Poniedziałek - Czwartek 9-17
Piątek 8-16
(przed przybyciem należy umówić wizytę telefonicznie)