Czas trwania studiów:
2 semestry
Forma:
niestacjonarne
Zjazdy:
średnio co 2 tygodnie
Liczba godzin dydaktycznych:
180 (w tym seminarium/projekt)
Studia przeznaczone są dla:
- osób planujących rozwój własnej kariery w kierunku PR, chcących wejść w zawodowe życie PR z solidnym pakietem praktycznej wiedzy i umiejętności z tej dziedziny,
- osób prowadzących własną działalność gospodarczą lub zajmujących się kształtowaniem wizerunku firmy czy organizacji, ale także dla pracowników działów marketingu,
- pasjonatów, którzy pragną zgłębić szczegóły potęgi komunikacji, okiełznać ją i wykorzystywać w praktyce.
Absolwenci będą posiadali kwalifikacje do pracy w charakterze specjalisty ds. public relations. Oznacza to, że będą potrafili planować działania PR firmie – począwszy od koncepcji, budowy programu, wybór technik i sposobów budżetowania, a kończąc na ewaluacji i badaniu skuteczności prowadzonych kampanii.
Celem studiów podyplomowych na kierunku PR - public relations w firmie jest kształcenie i doskonalenie praktycznych umiejętności potrzebnych w prowadzeniu działań PR w firmach, organizacjach czy stowarzyszeniach. Studia skierowane są do osób zainteresowanych nabyciem praktycznej wiedzy i umiejętności koniecznych do wykonywania zawodu PR-owca.
Celem studiów jest:
- zrozumienie istoty nowego Public Relations,
- nauka pracy z nowym konsumentem poprzez budowę nowych treści i wykorzystywanie nowych narzędzi,
- zdobycie umiejętności budowy marki firmy,
- nabycie praktycznych umiejętności w pracy z mediami, przygotowania materiałów prasowych, przeprowadzania konferencji,
- opanowanie umiejętności publicznej prezentacji, budowania zespołu,
- szerokie spojrzenie na PR powiązane z głębszą analizą najważniejszych zagadnień.
Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych PR - public relations w firmie
Wykładowcy studiów podyplomowych PR - public relations w firmie
Opłaty za studia podyplomowe:
Wpisowe | 100 zł |
Cena za studia - opłata jednorazowa | 3300 zł* |
Cena za studia - opłata ratalna - 2 raty | 2 x 1750 zł** |
Cena za studia - opłata ratalna - 8 rat | 8 x 475 zł |
* zniżka do 10% przy opłacie za rok z góry
** zniżka do 5% przy zapłacie za semestr z góry
Najniższa cena sprzed 30 dni: 475 zł/ mies.
Opłat za czesne należy dokonywać w terminie zawartym w umowie.
Dane do przelewu:
Społeczna Akademia Nauk,
ul. Sienkiewicza 9,
90-113 Łódź
nr konta: (PKO BP SA I Oddział w Łodzi) 66 1020 3352 0000 1102 0225 4001
TYTUŁ: imię i nazwisko słuchacza, czesne – studia podyplomowe - wpisać nazwę kierunku
Studia podyplomowe PR - public relations w firmie - SAN - opinie
Do ukończenia studiów wymagane jest zaliczenie przedmiotów przewidzianych w programie studiów.
Dodatkowym warunkiem ukończenia studiów podyplomowych jest przygotowanie jednominutowego filmiku (głównie z własnym wizerunkiem, który to filmik jest wcieleniem się w zadanie PR-OWCA i będzie wykorzystany w social mediach). Filmik prezentowany jest na obronie i podlega ocenie komisji.
Program studiów podyplomowych na kierunku PR - public relations w firmie
Program studiów realizowany jest w oparciu o następujące bloki kształcenia:
I Wstęp do Public Relations
Blok przybliży słuchaczom świat PR, wytłumaczy związki pomiędzy PR a innymi dziedzinami komunikacji (m.in. marketingiem, reklamą i psychologią). Słuchacze dowiedzą się, jak rozwijać umiejętność kreatywnego i nieszablonowego myślenia. Nauczą się projektować i realizować profesjonalną strategię PR. Poznają zasady etyczne w PR. Dowiedzą się, jak wykorzystać storytelling.
II Public Relations w praktyce – zarządzanie reputacją firmy
Słuchacze zrozumieją miejsce public relations w strukturze organizacyjnej firmy, dowiedzą się jak zbudować program PR i jak go wycenić oraz dokonać ewaluacji prowadzonych działań. Podczas zajęć uczestnicy poznają techniki tworzenia tożsamości firmy i ich oddziaływania na pracowników. Nauczą się także zarządzania komunikacją w kryzysie.
III Media Relations
Blok poświęcony będzie rynkowi mediów w Polsce. Słuchacze dowiedzą się jak działają media, nauczą się jak budować strategię media relations. Poznają reguły, jakie rządzą mediami oraz zasady przygotowania konferencji prasowej, briefingu czy event PR. Blok poświęcony będzie zasadom redagowania materiałów PR, skutecznemu monitoringowi obecności firmy w mediach oraz pracy z kamerą.
IV Nowoczesne formy PR
Blok pokaże, jak wykorzystać potęgę mediów społecznościowych, by prowadzić dwustronną komunikację. Dzięki zajęciom słuchacze zrozumieją jak internet zmienił public relations. Pojawienie się nowego konsumenta raz na zawsze zmieniło bowiem komunikację, wprowadzając na rynek nowe technologie i nową skuteczność.
- Nowy konsument.
- Komunikacja na Facebooku: strategiczne zarządzanie stroną, algorytmy; mierzenie skuteczności działań prowadzonych w serwisie; komunikacja wizualna; transmisja na żywo; reklamy; regulamin.
- Instagram – wprowadzenie do aplikacji; jak firma może ją wykorzystywać do komunikacji.
- Kod Youtube – mechanika serwisu, pozycjonowanie, strategie wykorzystywania.
- LinkedIn i Slideshare.
- Social selling.
V PR pracownika = PR firmy
Budowanie zespołu oraz coaching w praktyce. Celem modułu jest podnoszenie osobistych kompetencji interpersonalnych związanych z komunikacją.
Prawidłowa współpraca między członkami zespołu stanowi jeden z kluczowych czynników wpływających na jego efektywność. Wykorzystując takie narzędzia jak coaching czy gry zespołowe studenci popracują m.in. nad: budowaniem zespołu i efektywną komunikacją (wewnętrzną i zewnętrzną), postawami asertywnymi, rolą lidera w zespole, a także nad tym jak radzić sobie z komunikacja kryzysową oraz jak dawać pozytywny feedback (informację zwrotną).
Wymagamy od kandydatów ukończonych studiów: minimum I stopnia.
Elektroniczne składanie dokumentów
Zanim Państwo prześlą dokumenty elektronicznie należy ustalić telefonicznie, czy dział przyjmuje już dokumentację na wybrany kierunek (+48 42 666 347 889, 42 664 66 99)
Wymagane dokumenty:
- skan dyplomu ukończenia studiów,
- potwierdzenie dokonania opłaty wpisowego,
- skan wypełnionego i podpisanego formularza rekrutacyjnego wraz ze zdjęciem (3,5 cm x 4,5 cm),
- skan 1 egzemplarza wypełnionej i podpisanej umowy o świadczenie nauki na studiach podyplomowych (przy składaniu dokumentów w dziale należy dostarczyć 2 egzemplarze).
Dokumenty znajdą Państwo w zakładce: DOKUMENTY
Składanie dokumentów w Dziale studiów podyplomowych
Przed pojawieniem się w dziale należy ustalić telefonicznie termin i godzinę wizyty (+48 666 347 889)
Wymagane dokumenty:
- oryginał i ksero dyplomu ukończenia studiów (oryginał jedynie do wglądu),
- potwierdzenie dokonania opłaty wpisowego,
- wypełniony i podpisany formularz rekrutacyjny,
- 1 zdjęcie (3,5 cm x 4,5 cm) przypięte do formularza rekrutacyjnego,
- 2 wypełnione i podpisane umowy o świadczenie nauki na studiach podyplomowych.
Dokumenty znajdą Państwo w zakładce: DOKUMENTY
Skorzystaj z naszej oferty
Umów się na wizytę w Dziale Studiów Podyplomowych
Szanowni Państwo,
Dział Studiów Podyplomowych przyjmuje Interesantów
po uprzednim ustaleniu terminu i godziny wizyty telefonicznie
+48 666 347 889 , +48 42 664 66 99
90-113 Łódź, ul. Kilińskiego 98
(parter za recepcją)
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Czwartek 9-17
Piątek 8-16
(przed przybyciem należy umówić wizytę telefonicznie)