Digital media i komunikacja PR
O kierunku

Czas trwania studiów:
2 semestry

Forma:
niestacjonarne

Zjazdy:
średnio co 2 tygodnie

Liczba godzin dydaktycznych:
180 

Adresatami są absolwenci o profilu zarówno społecznym czy humanistycznym (np. Dziennikarstwo i komunikacja społeczna), jak i marketingowym; adresatami studiów podyplomowych Digital media i komunikacja PR są osoby, które chciałyby związać się zawodowo z nowymi mediami, dołączając do działających już multimedialnych newsroomów radiowych, prasowych czy telewizyjnych, bądź tworząc własne miejsca pracy (portale internetowe, blogosfera).

Adresatami są również osoby chcące rozpocząć własną działalność marketingową w Internecie, np. właściciele małych przedsiębiorstw czy jednoosobowych firm, którzy chcą w nowoczesny sposób promować swoją działalność; studia są też dla menedżerów i pracowników działów Public Relations, HR oraz IT, marketingu i promocji, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie: social mediów, content, brand i digital marketingu oraz tradycyjnego marketingu, reklamy i promocji.

Do podjęcia się tych studiów zapraszamy także osoby, które amatorsko zajmują się powyższymi działaniami lub po prostu chcą zdobyć wiedzę i kompetencje w tym zakresie! Mamy również informację, że wielu nauczycieli, pedagogów zajmuje się promowaniem swoich placówek, co świadczy o tym, że są bardzo mile widziani wśród kandydatów.

Absolwent studiów podyplomowych Digital media i komunikacja PR będzie potrafił przygotowywać materiały dziennikarskie do mediów internetowych; pozna różnice między klasycznym przekazem dziennikarskim a językiem nowych mediów.

Absolwent studiów będzie potrafił też wykorzystywać media społecznościowe w celach marketingowych i promocyjnych; planować i zarządzać kampaniami realizowanymi w świecie wirtualnym; stosować nowoczesne metody działań promocyjno-sprzedażowych w obszarze Internetu oraz projektować strategie komunikacyjne w wielu obszarach z użyciem zasad i narzędzi marketingu treści.

Celem studiów podyplomowych na kierunku Digital media i komunikacja PR jest przygotowanie profesjonalnej kadry do pracy w mediach cyfrowych, w marketingu internetowym oraz w branży public relations. Studia pozwalają nabyć wiedzę i umiejętności potrzebne do tworzenia dziennikarskich treści multimedialnych, do pracy z dźwiękiem i obrazem (nagrywanie, montaż, konwersja różnych formatów), do zdobywania istotnych informacji, ich pozycjonowania i przekazywania odbiorcom. Dzięki studiom poznajemy znaczenie pozawerbalnego przekazu i specyfikę języka nowych mediów, potrafimy też posługiwać się językiem cyfrowym w praktyce.

Jednocześnie studia przygotowują do działań w zakresie e-marketingu i prowadzenia wielu kanałów dystrybucji treści – w obszarze komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej, nowoczesnej reklamy i działań promocyjnych. Celem studiów jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności umożliwiających im wykorzystanie Internetu do tworzenia wizerunku marki; narzędzi pozwalających na rebranding; planowania kampanii PR; nabycie umiejętności targetowania, analizowania i monitorowania relacji z klientami.

Oprócz praktycznej wiedzy o narzędziach PR, istotne będzie kształcenie sprawności komunikacyjnej, rozumianej jako pożądana umiejętność kreowania treści, stosowania content marketingu, zależnie od potrzeb organizacji macierzystej lub klienta.

Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych Digital media i komunikacja PR

dr Grzegorz Mnich, prof. SAN 

Doktor nauk humanistycznych Uniwersytetu Łódzkiego. Absolwent Prawa Europejskiego Uniwersytetu Łódzkiego. Dziennikarz mediów elektronicznych. Pracował w Faktach TVN jako reporter, wydawca, prezenter. Obecnie jako dziennikarz informacyjny jest zatrudniony w multimedialnej Grupie ZPR (Radio Eska, Wawa, Plus, Vox), komentuje też bieżące wydarzenia społeczne i polityczne w TVP Łódź i regionalnej TV TOYA. Od kilkunastu lat z Brukseli i Strasburga relacjonuje jako dziennikarz sesje plenarne Parlamentu Europejskiego. 
Jego zainteresowania naukowe obejmują funkcjonowanie współczesnych mediów, zachodzące w nich przemiany; propagandę w mediach; historię najnowszą Polski i świata. Jest autorem i współautorem kilku książek i kilkudziesięciu artykułów naukowych. Od siedmiu lat jest kierownikiem kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi. Wraz ze swoimi studentami cyklicznie uczestniczy w warsztatach dziennikarskich w Strasburgu i Brukseli organizowanych przez Parlament Europejski. Prywatnie taternik, członek Polskiego Związku Alpinizmu.

Wykładowcy studiów podyplomowych Digital media i komunikacja PR

mgr Marcin Kwintkiewicz 
Opłaty

Opłaty za studia podyplomowe:

Wpisowe100 zł
Cena za studia - opłata jednorazowa3500 zł*
Cena za studia - opłata ratalna - 2 raty2 x 1850 zł**
Cena za studia - opłata ratalna - 8 rat8 x 500 zł

* zniżka do 10% przy opłacie za rok z góry
​ ​** zniżka do 5% przy zapłacie za semestr z góry

Najniższa cena sprzed 30 dni: 500 zł/ mies.

Opłat za czesne należy dokonywać w terminie zawartym w umowie.

Dane do przelewu:

Społeczna Akademia Nauk,

ul. Sienkiewicza 9,

90-113 Łódź

nr konta: (PKO BP SA I Oddział w Łodzi) 66 1020 3352 0000 1102 0225 4001

TYTUŁ: imię i nazwisko słuchacza, czesne – studia podyplomowe - wpisać nazwę kierunku

Opinie

Digital media i komunikacja PR według naszych absolwentów

Chcesz się podzielić swoją opinią na temat studiów podyplomowych DIGITAL MEDIA I KOMUNIKACJA PR w SAN?

Pobierz wzór i prześlij do nas plik pdf lub jpg na adres: podyplomowe@san.edu.pl

Program i realizacja

Studia kończą się przygotowaniem projektu/filmiku z zakresu nowych mediów albo współczesnego PR. Należy przygotować jednominutowy filmik (głównie z własnym wizerunkiem, który to filmik jest wcieleniem się w zadanie PR-OWCA i będzie wykorzystany w social mediach). Filmik prezentowany jest na obronie i podlega ocenie komisji. W filmiku należy zastosować konkretne wytyczne, jak np. wykorzystanie grafiki, czy łączenie różnych kadrów, a wszystkiego nauczycie się na zajęciach.

Program studiów podyplomowych na kierunku Digital media i komunikacja PR

 Program studiów realizowany jest w oparciu o następujące bloki kształcenia:

1. SOCIAL MEDIA (FACEBOOK, TWITTER, LINKEDIN, INSTAGRAM, YOUTUBE)

2. VIDEO - jak nagrywać profesjonalnie i robić transmisje live na komputerze,
smarfonie, aparatem fotograficznym czy kamerą; jakich narzędzi używać do
montażu i postprodukcji; fotografia - aplikacje na smartfona i desktop, fotografia cyfrowa

3. Płatne formy reklamy w internecie (Google Ads, Facebook Ads, Linkedin, etc.)

4. Grafika - umiejętność korzystania z wybranych programów do obróbki zdjęć i tworzenia własnej grafiki

5. Multimedialny newsroom – zadania dziennikarza

6. Fakenewsy, dezinformacja

7. Copywriting - kreatywna praca z tekstem; webwriting - sztuka pisania w Internecie

8. Współpraca PR z klasycznymi i nowymi mediami

9. Blogi i media firmowe w procesie komunikacji

10. Narzędzia CONTENT MARKETINGU; projektowanie komunikacji; nowoczesne kanały komunikacji SEO

11. Corporate Identity i kreowanie wizerunku

12. Współczesny PR, czyli połączenie media realtions, public relations, social media i marketingu

Zasady naboru

Wymagamy od kandydatów ukończonych studiów: minimum I stopnia.

Elektroniczne składanie dokumentów

Zanim Państwo prześlą dokumenty elektronicznie należy ustalić telefonicznie, czy dział przyjmuje już dokumentację na wybrany kierunek (+48 666 347 889, 42 664 66 99)

 

Wymagane dokumenty:

  • skan dyplomu ukończenia studiów,
  • potwierdzenie dokonania opłaty wpisowego,
  • skan wypełnionego i podpisanego formularza rekrutacyjnego wraz ze zdjęciem (3,5 cm  x 4,5 cm),
  • skan 1 egzemplarza wypełnionej i podpisanej umowy o świadczenie nauki na studiach podyplomowych (przy składaniu dokumentów w dziale należy dostarczyć 2 egzemplarze).

 

Dokumenty znajdą Państwo w zakładce: DOKUMENTY

Składanie dokumentów w Dziale studiów podyplomowych

Przed pojawieniem się w dziale należy ustalić telefonicznie termin i godzinę wizyty (+48 666 347 889)

 

Wymagane dokumenty:

  • oryginał i ksero dyplomu ukończenia studiów (oryginał jedynie do wglądu),
  • potwierdzenie dokonania opłaty wpisowego,
  • wypełniony i podpisany formularz rekrutacyjny,
  • 1 zdjęcie (3,5 cm  x 4,5 cm) przypięte do formularza rekrutacyjnego,
  • 2 wypełnione i podpisane umowy o świadczenie nauki na studiach podyplomowych.

 

Dokumenty znajdą Państwo w zakładce: DOKUMENTY

Promocje
Zniżka na czesne na studiach podyplomowych
Zniżka na czesne na studiach podyplomowych

 

  • zniżka do 10% przy opłacie za rok z góry
  • zniżka do 5% przy zapłacie za semestr z góry

 

Kontakt

Masz pytania?

Zadzwoń lub napisz:

+48 666 347 889, +48 42 664 66 99

podyplomowe@san.edu.pl 

Skorzystaj z naszej oferty

Umów się na wizytę w Dziale Studiów Podyplomowych

Szanowni Państwo,
Dział Studiów Podyplomowych przyjmuje Interesantów

po  uprzednim ustaleniu terminu i godziny wizyty telefonicznie

 

+48 666 347 889 ,   +48 42 664 66 99

 

90-113 Łódź, ul. Kilińskiego 98
 (parter za recepcją)

 

Godziny otwarcia: 
Poniedziałek - Czwartek 9-17
Piątek 8-16
(przed przybyciem należy umówić wizytę telefonicznie)