Czas trwania studiów:
2 semestry
Forma:
niestacjonarne
Zjazdy:
średnio co 2 tygodnie
Liczba godzin dydaktycznych:
180
Adresatami są absolwenci o profilu zarówno społecznym czy humanistycznym (np. Dziennikarstwo i komunikacja społeczna), jak i marketingowym; adresatami studiów podyplomowych Digital media i komunikacja PR są osoby, które chciałyby związać się zawodowo z nowymi mediami, dołączając do działających już multimedialnych newsroomów radiowych, prasowych czy telewizyjnych, bądź tworząc własne miejsca pracy (portale internetowe, blogosfera).
Adresatami są również osoby chcące rozpocząć własną działalność marketingową w Internecie, np. właściciele małych przedsiębiorstw czy jednoosobowych firm, którzy chcą w nowoczesny sposób promować swoją działalność; studia są też dla menedżerów i pracowników działów Public Relations, HR oraz IT, marketingu i promocji, którzy chcą podnieść swoje umiejętności i kompetencje w zakresie: social mediów, content, brand i digital marketingu oraz tradycyjnego marketingu, reklamy i promocji.
Do podjęcia się tych studiów zapraszamy także osoby, które amatorsko zajmują się powyższymi działaniami lub po prostu chcą zdobyć wiedzę i kompetencje w tym zakresie! Mamy również informację, że wielu nauczycieli, pedagogów zajmuje się promowaniem swoich placówek, co świadczy o tym, że są bardzo mile widziani wśród kandydatów.
Absolwent studiów podyplomowych Digital media i komunikacja PR będzie potrafił przygotowywać materiały dziennikarskie do mediów internetowych; pozna różnice między klasycznym przekazem dziennikarskim a językiem nowych mediów.
Absolwent studiów będzie potrafił też wykorzystywać media społecznościowe w celach marketingowych i promocyjnych; planować i zarządzać kampaniami realizowanymi w świecie wirtualnym; stosować nowoczesne metody działań promocyjno-sprzedażowych w obszarze Internetu oraz projektować strategie komunikacyjne w wielu obszarach z użyciem zasad i narzędzi marketingu treści.
Celem studiów podyplomowych na kierunku Digital media i komunikacja PR jest przygotowanie profesjonalnej kadry do pracy w mediach cyfrowych, w marketingu internetowym oraz w branży public relations. Studia pozwalają nabyć wiedzę i umiejętności potrzebne do tworzenia dziennikarskich treści multimedialnych, do pracy z dźwiękiem i obrazem (nagrywanie, montaż, konwersja różnych formatów), do zdobywania istotnych informacji, ich pozycjonowania i przekazywania odbiorcom. Dzięki studiom poznajemy znaczenie pozawerbalnego przekazu i specyfikę języka nowych mediów, potrafimy też posługiwać się językiem cyfrowym w praktyce.
Jednocześnie studia przygotowują do działań w zakresie e-marketingu i prowadzenia wielu kanałów dystrybucji treści – w obszarze komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej, nowoczesnej reklamy i działań promocyjnych. Celem studiów jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności umożliwiających im wykorzystanie Internetu do tworzenia wizerunku marki; narzędzi pozwalających na rebranding; planowania kampanii PR; nabycie umiejętności targetowania, analizowania i monitorowania relacji z klientami.
Oprócz praktycznej wiedzy o narzędziach PR, istotne będzie kształcenie sprawności komunikacyjnej, rozumianej jako pożądana umiejętność kreowania treści, stosowania content marketingu, zależnie od potrzeb organizacji macierzystej lub klienta.
Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych Digital media i komunikacja PR
Wykładowcy studiów podyplomowych Digital media i komunikacja PR
Opłaty za studia podyplomowe:
Wpisowe | 100 zł |
Cena za studia - opłata jednorazowa | 3500 zł* |
Cena za studia - opłata ratalna - 2 raty | 2 x 1850 zł** |
Cena za studia - opłata ratalna - 8 rat | 8 x 500 zł |
* zniżka do 10% przy opłacie za rok z góry
** zniżka do 5% przy zapłacie za semestr z góry
Najniższa cena sprzed 30 dni: 500 zł/ mies.
Opłat za czesne należy dokonywać w terminie zawartym w umowie.
Dane do przelewu:
Społeczna Akademia Nauk,
ul. Sienkiewicza 9,
90-113 Łódź
nr konta: (PKO BP SA I Oddział w Łodzi) 66 1020 3352 0000 1102 0225 4001
TYTUŁ: imię i nazwisko słuchacza, czesne – studia podyplomowe - wpisać nazwę kierunku
Digital media i komunikacja PR według naszych absolwentów
Chcesz się podzielić swoją opinią na temat studiów podyplomowych DIGITAL MEDIA I KOMUNIKACJA PR w SAN?
Pobierz wzór i prześlij do nas plik pdf lub jpg na adres: podyplomowe@san.edu.pl
Studia kończą się przygotowaniem projektu/filmiku z zakresu nowych mediów albo współczesnego PR. Należy przygotować jednominutowy filmik (głównie z własnym wizerunkiem, który to filmik jest wcieleniem się w zadanie PR-OWCA i będzie wykorzystany w social mediach). Filmik prezentowany jest na obronie i podlega ocenie komisji. W filmiku należy zastosować konkretne wytyczne, jak np. wykorzystanie grafiki, czy łączenie różnych kadrów, a wszystkiego nauczycie się na zajęciach.
Program studiów podyplomowych na kierunku Digital media i komunikacja PR
Program studiów realizowany jest w oparciu o następujące bloki kształcenia:
1. SOCIAL MEDIA (FACEBOOK, TWITTER, LINKEDIN, INSTAGRAM, YOUTUBE)
2. VIDEO - jak nagrywać profesjonalnie i robić transmisje live na komputerze,
smarfonie, aparatem fotograficznym czy kamerą; jakich narzędzi używać do
montażu i postprodukcji; fotografia - aplikacje na smartfona i desktop, fotografia cyfrowa
3. Płatne formy reklamy w internecie (Google Ads, Facebook Ads, Linkedin, etc.)
4. Grafika - umiejętność korzystania z wybranych programów do obróbki zdjęć i tworzenia własnej grafiki
5. Multimedialny newsroom – zadania dziennikarza
6. Fakenewsy, dezinformacja
7. Copywriting - kreatywna praca z tekstem; webwriting - sztuka pisania w Internecie
8. Współpraca PR z klasycznymi i nowymi mediami
9. Blogi i media firmowe w procesie komunikacji
10. Narzędzia CONTENT MARKETINGU; projektowanie komunikacji; nowoczesne kanały komunikacji SEO
11. Corporate Identity i kreowanie wizerunku
12. Współczesny PR, czyli połączenie media realtions, public relations, social media i marketingu
Wymagamy od kandydatów ukończonych studiów: minimum I stopnia.
Elektroniczne składanie dokumentów
Zanim Państwo prześlą dokumenty elektronicznie należy ustalić telefonicznie, czy dział przyjmuje już dokumentację na wybrany kierunek (+48 666 347 889, 42 664 66 99)
Wymagane dokumenty:
- skan dyplomu ukończenia studiów,
- potwierdzenie dokonania opłaty wpisowego,
- skan wypełnionego i podpisanego formularza rekrutacyjnego wraz ze zdjęciem (3,5 cm x 4,5 cm),
- skan 1 egzemplarza wypełnionej i podpisanej umowy o świadczenie nauki na studiach podyplomowych (przy składaniu dokumentów w dziale należy dostarczyć 2 egzemplarze).
Dokumenty znajdą Państwo w zakładce: DOKUMENTY
Składanie dokumentów w Dziale studiów podyplomowych
Przed pojawieniem się w dziale należy ustalić telefonicznie termin i godzinę wizyty (+48 666 347 889)
Wymagane dokumenty:
- oryginał i ksero dyplomu ukończenia studiów (oryginał jedynie do wglądu),
- potwierdzenie dokonania opłaty wpisowego,
- wypełniony i podpisany formularz rekrutacyjny,
- 1 zdjęcie (3,5 cm x 4,5 cm) przypięte do formularza rekrutacyjnego,
- 2 wypełnione i podpisane umowy o świadczenie nauki na studiach podyplomowych.
Dokumenty znajdą Państwo w zakładce: DOKUMENTY
Skorzystaj z naszej oferty
Umów się na wizytę w Dziale Studiów Podyplomowych
Szanowni Państwo,
Dział Studiów Podyplomowych przyjmuje Interesantów
po uprzednim ustaleniu terminu i godziny wizyty telefonicznie
+48 666 347 889 , +48 42 664 66 99
90-113 Łódź, ul. Kilińskiego 98
(parter za recepcją)
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Czwartek 9-17
Piątek 8-16
(przed przybyciem należy umówić wizytę telefonicznie)