Przeniesienie z innej uczelni
Przeniesienie z innej uczelni do Społecznej Akademii Nauk
W czasie trwania roku akademickiego SAN prowadzi również rekrutację studentów, którzy chcieliby się przenieść z innej uczelni na semestr pierwszy lub semestr wyższy.
Decyzje rozpatrywane są indywidualnie, biorąc pod uwagę sytuację każdego z kandydatów.
Zapoznaj się z poszczególnymi etapami procedury przyjęcia do Społecznej Akademii Nauk dla studentów z innych uczelni i rozpocznij swoją przygodę z SAN. To bardzo proste i masz gwarancję odpowiedzi w krótkim czasie. Warto przenieść się do SAN.
Czeka na Ciebie mnóstwo ultraciekawych kierunków, uznani i inspirujący wykładowcy oraz rewelacyjne zaplecze naukowo - badawcze. Nasza Uczelnia otwiera przed Tobą mnóstwo nowych możliwości. Wykorzystaj to i przenieś się do SAN.
Dlaczego warto przenieść się do Społecznej Akademii Nauk?
Kto może ubiegać się o przeniesienie z innej uczelni?
- Osoby, które podjęły studia na pierwszym semestrze, ale z różnych względów chciałyby zmienić uczelnię jeszcze przed końcem semestru;
- Student (osoba posiadająca prawa studenta), który ma zaliczony co najmniej pierwszy semestr studiów;
- Student, który ma zaliczony co najmniej pierwszy semestr studiów, ale nie posiada praw studenta (został skreślony z listy studentów).
Procedura przeniesienia na semestr pierwszy
- Załóż konto na stronie: e-rekrutacja.san.edu.pl
- Użyty przy rejestracji adres e-mail będzie twoim loginem do systemu
- Zapamiętaj ustawione hasło
- Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość aktywacyjną (kliknij w link i aktywuj konto)
Uzupełnij swój profil:
Wprowadź dane, o które jesteś proszony przez system. Będą to dane osobowe oraz dane teleadresowe.
Wybierz kierunek studiów:
- Jeśli jesteś po maturze masz do wyboru ofertę studiów I stopnia oraz jednolitych magisterskich
- Jeśli posiadasz tytuł licencjata lub inżyniera możesz wybierać z oferty studiów II stopnia
Dokonaj opłat kwalifikacyjnych
Opłata rejestracyjna wynosi 100 zł. Opłaty wnosisz na indywidualny nr subkonta dostępny w zakładce "Należności" na platformie rekrutacyjnej.
Dostarcz wymagane dokumenty do Biura Rekrutacji
- Kandydat z Polski
- Kandydat z zagranicy
- Decyzja o przyjęciu na studia z uczelni, z której się przenosisz.
Procedura przeniesienia na semestr wyższy
Dostarcz kartę przebiegu studiów do właściwego dziekanatu SAN znajdującego się w mieście, w którym chcesz studiować.
Kartę przebiegu studiów wraz z informacją o ilości zaliczonych semestrów otrzymasz z dotychczasowej Uczelni.
Jeśli wstępna weryfikacja przebiegła pozytywnie zostaną wyznaczone różnice programowe. Dostaniesz wiadomość na swoją skrzynkę mailową z dziekanatu SAN z opisanymi dalszymi krokami oraz potrzebnymi dokumentami, które musisz złożyć w dziekanacie.
WYMAGANE DOKUMENTY
- podanie do Dziekana o przyjęcie na wyższy semestr studiów
- dotychczasowy przebieg studiów w oryginale (sporządzony przez Uczelnię, w której studiujesz) zawierający informację o: zaliczonych przedmiotach (z podaniem liczby godzin zajęć, form zajęć, form zaliczenia, punktów ECTS) i okresach studiów, nazwie kierunku na którym studiujesz
- oryginał świadectwa dojrzałości do wglądu + kserokopia (dot. rekrutacji na studia I stopnia i jednolite magisterskie)
- oryginał dyplomu i suplementu (licencjat, inżynier lub magister) do wglądu + kserokopia (dot. rekrutacji na studia II stopnia)
- 1 zdjęcie w formacie legitymacyjnym
- dokument tożsamości do wglądu
- potwierdzenie wniesienia opłaty rejestracyjnej i za legitymację w wysokości 122 zł
Opłatę należy wnieść na indywidualny numer konta widoczny na platformie rekrutacyjnej w zakładce Należności.
Decyzję o przyjęciu na wyższy semestr studiów podejmuje Dziekan:
- określa semestr/rok studiów na który możesz być przeniesiony
- ustala ewentualne różnice programowe i określa termin ich zaliczenia
Po zakończeniu procesu aplikacji na studia w SAN zostaniesz przeniesiony do systemu dziekanatowego oraz otrzymasz wiadomość z danymi do logowania w Wirtualnej Uczelni.
Osoby, które uzyskały zgodę na przyjęcie na wyższy semestr nauki, wnoszą opłaty zgodnie z obowiązującym dla danego rocznika regulaminem opłat.
Skorzystaj z konsultacji on-line w Społecznej Akademii Nauk!
Krok 1
Jeśli chcesz skorzystać z możliwości umówienia konsultacji wejdź na stronę rezerwacji dostępną poniżej. Masz możliwość umówienia wizyty w Dziekanacie, Biurze Rekrutacji lub konsultacji telefonicznej.
Krok 2
Na podany przy rezerwacji adres mailowy dostaniesz wiadomość o potwierdzeniu wizyty.
Na wizytę w trybie on-line wejdź przez link do rozmowy, który otrzymasz w wiadomości potwierdzającej rezerwację.
Jeżeli wypełnisz formularz kontaktowy, zadzwonimy do Ciebie w ciągu 1 dnia roboczego.