« wróć...Podsumowanie Tygodnia Przedsiębiorczości 2024!

Wolisz szefa czy szefową? Czy styl przywództwa kobiet i mężczyzn rzeczywiście się różni, a jeśli tak, to jakie korzyści przynosi uwzględnienie obu wymiarów przywództwa w procesach decyzyjnych i strategii rozwoju organizacji? To tylko jedno z zagadnień, któremu mogli przyjrzeć się uczestnicy wykładów w ramach Tygodnia Przedsiębiorczości SAN.

Tydzień Przedsiębiorczości został zorganizowany przez Klub Absolwenta naszej uczelni, pod przewodnictwem dr Kingi Wilczyńskiej, absolwentki i obecnie wykładowcy SAN w Warszawie. Wydarzenie po raz kolejny było okazją do spotkania z praktykami biznesu, którzy opowiadali o nowych zastosowaniach sztucznej inteligencji (AI), komunikacji w biznesie, marketingu i sprzedaży oraz o roli odwagi i elastyczności w podejmowaniu decyzji biznesowych.

  • Mariola Glinka mówiła o tym, w jaki sposób narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję mogą pomóc w optymalizacji procesów biznesowych, analizie danych oraz podejmowaniu trafnych decyzji.

 

  • Wawrzyniec Jakubowski pokazał kluczowe zagadnienia z zakresu marketingu, w tym budowanie marki, analizę rynku oraz efektywne strategie promocyjne. Zaprezentował również najnowsze trendy w sprzedaży oraz organizacji pracy, które pozwalają na skuteczne osiąganie celów biznesowych.

 

  • Maria Karpowicz na konkretnym przykładzie biznesowym poruszyła tematy takie jak odwaga w podejmowaniu ryzyka, umiejętność adaptacji do zmieniających się warunków rynkowych oraz wykorzystywanie mocnych stron jednostki i zespołu w budowaniu innowacyjnych rozwiązań.

 

  • Maciej Orych skupił się na różnicach i podobieństwach w podejściu do przywództwa ze względu na płeć. Podczas prezentacji pokazywał, w jaki sposób cechy tradycyjnie kojarzone z kobiecym i męskim stylem przywództwa mogą wpływać na kulturę organizacyjną, dynamikę zespołów oraz osiągane wyniki.

 

  • Karol Poznański mówił o tym, jak efektywnie komunikować się nie tylko reprezentując dużą firmę, ale także mały biznes czy nawet jednoosobową działalność gospodarczą. Przypomniał, że choć każdy z nas codziennie się komunikuje, nie oznacza to, że potrafimy właściwie mówić o sobie, naszej firmie lub oferowanych usługach. A w biznesie słowa mają moc zarówno tworzenia, jak i niszczenia.

W tym miejscu w imieniu Klubu Absolwenta serdecznie dziękujemy dr Maciejowi Dębskiemu (prof. SAN) za wsparcie. Jego zaangażowanie i pomoc na każdym etapie miały decydujący wpływ na sukces Tygodnia Przedsiębiorczości.

 

Dziękujemy również naszym prelegentom, których wystąpienia zostały ocenione bardzo wysoko przez studentów a ich wartość merytoryczna i inspirujący charakter zostały szczególnie docenione.

 

Relacja z Tygodnia Przedsiębiorczości pojawi się na łamach gazety uczelnianej "The San" a kolejne podobne wydarzenia już wkrótce! Nieustannie słuchamy potrzeb społeczności akademickiej, więc jeśli chcielibyście podzielić się wrażeniami lub pomysłami na kolejne inicjatywy, zapraszamy do kontaktu pod adresem kwilczynska@san.edu.pl.

 

Do zobaczenia!
Klub Absolwenta