« wróć...I edycja konkursu wiedzy i umiejętności turystycznych: Obsługa klienta w turystyce 11 grudnia 2024 r.

Przebieg I edycji konkursu wiedzy i umiejętności turystycznych: Obsługa klienta w turystyce

Konkurs wiedzy i umiejętności turystycznych: Obsługa klienta w turystyce odbył się 11 grudnia 2024r. o godz. 10:00 w auli A6 i 107 przy ul. Łuckiej 11 w Warszawie.


Konkurs polegał na rozwiązaniu testu, który składał się z dwóch części obejmujących łącznie 33 pytania, za które można uzyskać maksymalnie 90 punktów:

  • część I- test wiedzy składający się z 30 pytań zamkniętych, za który można uzyskać maksymalnie 60 punktów;
  • część II- trzy pytania otwarte w formie opisowej, za które można uzyskać maksymalnie 30 punktów.

Na rozwiązanie testu konkursowego uczestnicy mieli 90 minut i nie mogli korzystać z żadnych pomocy dydaktycznych oprócz kalkulatora prostego.

Za każdą poprawną odpowiedź na teście uczestnik otrzyma maksymalną liczbę punktów, a zwycięzcą zostanie ten, który zdobędzie ich najwięcej. 

Nagrodziliśmy dziesięciu uczestników konkursu z najwyższymi wynikami:

  • 1 miejsce – laptop o wartości 6000 zł + zniżka 1500 zł na studia na kierunku Turystyka i rekreacja w SAN

  • 2 miejsce – laptop o wartości 4000 zł + zniżka 1000 zł na studia na kierunku Turystyka i rekreacja w SAN

  • 3 miejsce – tablet o wartości 2000 zł + zniżka 500 zł na studia na kierunku Turystyka i rekreacja w SAN

  • miejsca 4 - 10 - zniżka 200 zł na studia na kierunku Turystyka i rekreacja w SAN
  • miejsca 11 - 20 - wyróżnienie w postaci dyplomu.

Arkusz konkursowy I-wszej edycji konkursu wiedzy i umiejętności turystycznych: Obsługa klienta w turystyce

Poniżej przedstawiamy Państwu arkusz konkursowy, z którymi zmierzyli się uczestnicy pierwszej edycji konkursu wiedzy i umiejętności turystycznych: Obsługa klienta w turystyce.

Arkusz konkursowy- wersja A
Format: pdf
1.36 MB
Arkusz konkursowy- wersja B
Format: pdf
1.34 MB

Wyniki konkursu wiedzy i umiejętności turystycznych: Obsługa klienta w turystyce

W I edycji konkursu wiedzy i umiejętności turystycznych: Obsługa klienta w turystyce wzięło udział blisko 100 uczniów ze szkół średnich z Warszawy i województwa mazowieckiego, co potwierdza ogromne zainteresowanie młodych ludzi tematyką turystyki i obsługi klienta.

Serdecznie dziękujemy wszystkim za udział w konkursie, a zwycięzcom gratulujemy! Chcielibyśmy także wyrazić ogromną wdzięczność dla dyrektorów szkół, których zaangażowanie w rozwój talentów uczniów jest nieocenione.

I miejsce: Pani M. Cz. - numer identyfikacyjny 69

Zespół Szkół im. Króla Władysława Jagiełły w Lidzbarku

 

II miejsce: Pani D. K. - numer identyfikacyjny 126

Zespół Szkół im. Króla Władysława Jagiełły w Lidzbarku

 

III miejsce: Pan M. B. - numer identyfikacyjny 72

Technikum Hotelarsko-Turystyczno-Gastronomiczne nr 21 w Warszawie

 

IV miejsce: Pani A. O. - numer identyfikacyjny 92

Zespół Szkół im. Króla Władysława Jagiełły w Lidzbarku

 

V miejsce: Pani K. W. - numer identyfikacyjny 46

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3 im. Stanisława Staszica w Siedlcach

VI miejsce: Pani W. B. - numer identyfikacyjny 96

Zespół Szkół Nr 2 im. Emilii Plater w Piasecznie

 

VII miejsce: Pani V. D. - numer identyfikacyjny 93

Zespół Szkół nr 11 im. Władysława Grabskiego w Warszawie

 

VIII miejsce: Pani W. A. -numer identyfikacyjny 108

Zespół Szkół nr 11 im. Władysława Grabskiego w Warszawie

 

IX miejsce: Pani N. K. - numer identyfikacyjny 25

Zespół Szkół Nr 2 im. gen. Józefa Bema w Milanówku

 

X miejsce: Pani N. L. - numer identyfikacyjny 9

Zespół Szkół nr 11 im. Władysława Grabskiego w Warszawie

Odbiór nagród dla zwycięzców I-wszej edycji konkursu wiedzy i umiejętności turystycznych: Obsługa klienta w turystyce

Laureaci Konkursu Wiedzy i Umiejętności Turystycznych: Obsługa Klienta w Turystyce odebrali swoje nagrody podczas uroczystych spotkań, które odbyły się 29 stycznia oraz 13 lutego w Warszawie, przy ul. Łuckiej 11.