Rada Biznesu
Rada Biznesu Filii Społecznej Akademii Nauk w Warszawie jest to zgromadzenie przedstawicieli otoczenia biznesowego z przedstawicielami Uczelni. Do głównych celów funkcjonowania Rady Biznesu, należą przede wszystkim tworzenie warunków do wymiany wiedzy, inicjowanie wspólnych projektów naukowych i wdrożeniowych oraz dostarczanie wiedzy o najnowszych wynikach prac naukowych.
W Radzie Biznesu działają sekcje dla kierunków związanych z:
- naukami społecznymi
- humanistycznymi i sztuki
- medycznymi
- inżyniersko technicznymi
Rada Biznesu realizuje poszczególne zadania:
- przegląd zakresu i form współpracy z otoczeniem społeczno–gospodarczym i rekomendowanie działań mających na celu intensyfikację współpracy z podmiotami otoczenia społeczno-gospodarczego
- weryfikacja programów kształcenia pod kątem potrzeb otoczenia społeczno-gospodarczego
- weryfikacja efektów kierunkowych i przedmiotowych pod kątem kompetencji wymaganych na rynku pracy
- rekomendowanie nowych kierunków/specjalności studiów do uruchomienia
- doradzanie w zakresie analiz rynkowych, których celem jest wsparcie absolwentów na rynku pracy
- tworzenie warunków, umożliwiających kierowanie studentów oraz absolwentów SAN na praktyki i staże do firm, z którymi związani są członkowie Rady Biznesu
- wsparcie merytoryczne w procesie dyplomowania (udział w wyznaczaniu kierunków rozwoju tematyki prac dyplomowych)
Do celów Rady Biznesu należy:
- tworzenie warunków do wymiany wiedzy, inicjowanie wspólnych projektów naukowych i wdrożeniowych
- dostarczanie wiedzy o najnowszych praktykach stosowanych w branżach zawodowych związanych z kierunkami studiów prowadzonymi w SAN
- wspieranie działań doskonalących jakość kształcenia
- wypracowanie mechanizmów służących nawiązywaniu i rozwijaniu współpracy między pracodawcami, identyfikacja i usuwanie barier i trudności w nawiązywaniu współpracy
Posiedzenie Rady Biznesu SAN
Zanim w uczelnianych ławach zasiądą studenci i słuchacze zajęć organizowanych przez SAN w Warszawie, swoje posiedzenie odbyła Rada Biznesu Społecznej Akademii Nauk.
Na zaproszenie Przewodniczącego Rady Biznesu p. Mirona Maickiego oraz dr Macieja Dębskiego stawili się przedsiębiorcy i przedstawiciele organizacji biznesowych związanych z naszą Uczelnią.
Adrian Markiewicz
Opiekun Rady Biznesu SAN w Warszawie
Adrian Markiewicz - absolwent wydziału ekonomiki i organizacji transportu na Uniwersytecie Szczecińskim oraz doktor w dyscyplinie ekonomii i finansów. Obecnie adiunkt na Wydziale Nauk o Zarządzaniu i Bezpieczeństwie SAN w Warszawie. Większość życia zawodowego związany z sektorem bankowym.
Pełnił m.in. funkcje: dyrektora zarządzającego pionem rynku korporacyjnego w Banku Ochrony Środowiska, wcześniej będąc w tym banku dyrektorem regionalnym; członka zarządu Bankowego Funduszu Gwarancyjnego w Warszawie (dwukrotnie) gdzie m.in. sprawował nadzór nad departamentami Gwarantowania Depozytów Bankowych, Działalności Pomocowej dla Banków, Rachunkowości oraz Informatyki.
Jakub Robel
Członkowie Rady Biznesu SAN Filia w Warszawie
Doktor nauk społecznych. Uzyskał tytuł magistra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych oraz magistra Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej.
Karierę zawodową w branży nieruchomości zaczynał jako Specjalista ds. Nieruchomości Komercyjnych w tzw. „Wielkiej Czwórce” firm doradczych świata tj. EY (dawniej ERNST & YOUNG). Brał udział w kompleksowej obsłudze podmiotów działających na rynku nieruchomości rozpoczynając od fazy przygotowania inwestycji, poprzez realizację i zarządzanie nieruchomością, a kończąc na efektywnym wyjściu z inwestycji.
Później, już jako Specjalista ds. Inwestycji i Najmu zdobywał doświadczenie firmie doradczej rynku nieruchomości tj DTZ Polska (obecnie Cushman & Wakefield).
Następnie postanowił zrealizować własne plany i ambicje, stając na czele nowo zawiązanej grupy kapitałowej 5th Avenue Holding S.A.
„Praktyka ponad wszystko” to nazwa i główna idea Targów Pracy, które organizowaliśmy z przyjaciółmi studiując w Szkole Głównej Handlowej. Uczelniana Rada Biznesu SAN to idealne miejsce, aby wcielać tę ideę w życie. Wszystko po to, aby Praktycy mogli dzielić się ze Studentami doświadczeniem zdobytym na rynku."- Jakub Robel
Radosław Szafranowicz-Małozięć
Manager HR, specjalizujący się w rekrutacji i szkoleniu pracowników w branży turystycznej. Właściciel firmy szkoleniowo-doradczej KadryTurystyki.pl. Psycholog, absolwent MBA dla kadry HR w Akademii Koźmińskiego oraz programów szkoleniowych związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Certyfikowany asesor metody Assessment Center.
Trener biznesu, prowadzący szkolenia z zakresu obsługi klienta, marketingu, zarządzania personelem. Wykładowca akademicki oraz autor wielu publikacji dotyczących rynku pracy.
Artur Marchlik
Członek Rady Biznesu Społecznej Akademii Nauk w Warszawie i członek Business Centre Club. Wieloletni menadżer w średnich i dużych przedsiębiorstwach, specjalizujący się w obszarze sprzedaży i marketingu.
Obecnie - Dyrektor ds. rozwoju w ALFA GROUP – jest odpowiedzialny za innowacyjne działania marketingowe.
Krzysztof Czubaszek
Absolwent filologii polskiej (Wydział Polonistyki UW, 1998), podyplomowych studiów komunikacji społecznej i mediów (Instytut Badań Literackich PAN, 2003), podyplomowych studiów menedżerskich dla twórców, artystów i animatorów kultury (Wydział Zarządzania UW, 2011), doktor nauk humanistycznych (Instytut Historii KUL, 2006). Autor wielu publikacji prasowych i kilku książek. Badacz historii społeczności żydowskiej miasta Łukowa oraz popularyzator twórczości Juliusza Verne’a. Członek Finkler Institute of Holocaust Research na Uniwersytecie Bar-Ilana (Izrael), założyciel i prezes Polskiego Towarzystwo Juliusza Verne’a, członek Société Jules Verne (Paryż) oraz Centre International Jules Verne (Amiens). W latach 2017-2019 burmistrz dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, zaś w latach 2012-2015 zastępca burmistrza tej dzielnicy. Od 2021 r. dyrektor Ursynowskiego Centrum Kultury „Alternatywy” w Warszawie. Odznaczony złotą odznaką honorową Towarzystwa Przyjaciół Warszawy za pracę społeczną i zasługi dla Warszawy, medalem jubileuszowym TPW „za szczególny wkład w rozwój tej organizacji oraz za prowadzenie różnorodnych działań na rzecz budowania majestatu Stolicy Rzeczypospolitej Polskiej”, odznaką honorową Prezydenta Warszawy Stefana Starzyńskiego za działalność społeczną dla Warszawy, złotą odznaką honorową Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów za wybitne zasługi dla tego środowiska, odznaką „Za Zasługi dla Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej” oraz odznaką honorową Pamięci Krystyny Krahelskiej – Pamięci Powstania Warszawskiego 1944 za ocalanie od zapomnienia bohaterstwa żołnierzy i ludności cywilnej w Powstaniu Warszawskim. Nominowany do nagrody „Złote Skrzydła – Człowiek Roku 2017” przyznawanej przez „Tygodnik Siedlecki”.
Karolina Karolczak
Ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w komunikacji i marketingu oraz budowaniu strategii marek w ujęciu koncepcji 7P. Absolwentka MBA w Paryżu, wykładowca akademickim i trener motywacyjny z Międzynarodowym certyfikatem MCBT oraz akredytacją trenerską Brian Tracy International. Ambasadorka programu Marka jest Kobietą, twórczyni programu treningowego #celomania oraz autorka wielu publikacji branżowych.
Obecnie odpowiada za pion marketingu i komunikacji w Grupie ENEL-MED. Poprzednio jako Partnership & Procurement Director wSodexo BRS była odpowiedzialna za stworzenie modelu współpracy bazującego na Consumer Value Added Proposition z największymi sieciami na rynku (JMP, Auchan, CRF, HEBE, MMSH i wiele innych). Odpowiadała za wprowadzenie i opracowanie strategii marki Dr Witt, re-launch marki Frugo oraz wprowadzenie marki Black.
W 2021 roku została wyróżniona w rankingu Forbes Women – Mistrzynie Linkedin (obecnie zgromadziła 20 665 obserwujących na LinkedIn).
Od 2018 roku jest wykładowczynią akademicką na Społecznej Akademii Nauk (marketing, PR, strategie zarządzania, digital).
Od ponad 10 lat udziela się jako prelegentka na konferencjach branżowych z zakresu marketingu pokazując świat konsumenta i marek w ujęciu 7p. Została wyróżniona 1. miejscem Marketing Progress Wrocław. Była jurorką w konkursie PNSA – Polish National Sales Awards, a także członkinią kapituły marek SuperBrands Polska.
Krzysztof Nagodziński
Absolwent kierunku Inżynieria na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada również dyplom z Marketingu i Zarzadzania Szkoły Głównej Handlowej. Od 2019 roku jest Członkiem Zarządu w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, europejskiego lidera w branży AGD. W ramach pełnionej funkcji jest odpowiedzialny za sprzedaż, marketing oraz serwis fabryczny.
Z branżą AGD i obecną firmą związany od ponad 21 lat. Dzięki jego staraniom BSH od lat skutecznie rozwija portfolio produktów na rynku polskim, wprowadzając do oferty innowacyjne i energooszczędne urządzenia marek Bosch i Siemens. Swoją karierę rozpoczynał w serwisie fabrycznym jako kierownik działu technicznego. Następnie pracował w dziale marketingu, gdzie przez osiem lat pełnił funkcję dyrektora tego działu. W tym obszarze odpowiadał za działania marketingowe i zarządzanie produktami dużego i małego AGD. Później, już jako szef sprzedaży był odpowiedzialny za rozwój obszaru dużego sprzętu gospodarstwa domowego. Prywatnie miłośnik sportu i aktywnego trybu życia. Dlatego w pracy, podobnie jak w sporcie, ważna jest dla niego współodpowiedzialność i zgrany zespół.
Piotr Lisicki
Absolwent:
- studiów ekonomicznych (1995) U. Szczeciński, ,,Organizacja i Zarządzanie”,
- podyplomowych, (1999) U. Szczeciński, ,,Wycena nieruchomości i przedsiębiorstw”,
- podyplomowych, (2021) SGH w Warszawie, ,,ACCA – Finanse i rachunkowość”. Ponadto absolwent wielu kursów m.in. organizowanych przez Gdańsk Instytut Badań nad Gospodarka Rynkowa, Stowarzyszenie Księgowych w Polsce czy Związek Maklerów i Doradców.
Doświadczenie zawodowe i managerskie zdobyte przede wszystkim przez 23 lata pracy w sektorze bankowym. Praktyk w zarzadzaniu zespołami sprzedażowymi w zakresie usług finansowych m.in. w Banku BGŻ, Fortis BANK, BNP Paribas, czy BOŚ BANK. Znajomość problemów sektora MŚP zdobył prowadząc dwie własne firmy przez wiele lat w branży usług pośrednictwa ubezpieczeniowego w formie spółki, a później formie franczyzy z zakresu usług bankowych. Obecnie od wielu lat Główny Księgowy – kierownik finansowy w instytucie naukowym (B+R).
Miłośnik sportów wodnych w tym żagli, kajaków czy pływania, a ponadto jazdy na rowerze. Dobra muzyka, teatr czy kino tez należy do preferowanych form spędzenia czasu. Interesuje się rynkiem kapitałowym w sposób praktyczny, kibic piłkarski polskich reprezentacji gier zespołowych, kibic LM.
Od lutego 2023 Gł. Księgowy w spółce usług cyfrowych
Paweł Brzezicki
- Transport Morski W PŻM od 1983.
- Do 1997 praca w centrali firmy w Szczecinie oraz przedstawicielstwach handlowych i finansowych w Madrycie, Hamburgu, Luksemburgu.
- 1997-98 Prezes Pazim Sp. z o.o.. 1998-2005 CEO PŻM. 2005-2006 Doradca Premiera ds. gosp. morskiej. 2007-2008 Prezes Agencji Rozwoju Przemysłu.
- 2017-2019 CEO PŻM. Obecnie zaangażowany w prace w Zarządzie Morskich Portów Szczecin i Świnoujście oraz Bałtyckiej Bazie Masowej w Gdyni.
Grzegorz Furtak
Założyciel pricingLAB – firmy konsultingowej specjalizującej się w pricingu. Zakres działalności firmy obejmuje: badania cenowe, doradztwo w zakresie: strategii cenowych, projektowanie architektury i logiki cenowej, wyznaczanie optymalnych cen i modeli monetyzacji, budowanie skutecznej komunikacji cen i promocji.
Realizował projekty optymalizacji pricingowej i szkolenia pricngowe dla min.: Inter Cars, Auto Land, Animex, Maspex, Investa Michelin, Grupa Topex, Schneider Electric, Żabka, Lewiatan, Media Expert, Bat Grupa PSB, Astor, I Love Marketing, Unisoft
Praktyk biznesu z 30-letnim doświadczeniem. Przed działalnością konsultingową, przez 15 lat pełnił funkcje Executive: Prezesa Zarządu, Dyrektora Zarządzającego, Dyrektora Sprzedaży w międzynarodowych organizacjach tj. Grohe, Lekkerland, Raisio Polska Foods, Podravka.
Absolwent programu Executive MBA University of Warsaw – University of Illinois. Pobierał nauki w American Management Association oraz European Management Association.
Wioleta Sejbuk
Adwokat, członek Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie.
Posiada ponad 12-letnie doświadczenie w obszarze obsługi prawnej agencji reklamowych, domów mediowych, agencji Public Relations. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, ze szczególnym uwzględnieniem prawa nowych technologii, mediów, reklamy, rozrywki oraz ochrony danych osobowych. Doradzała klientom z sektora nowych technologii IT.
Obecnie pracuje jako dyrektor działu prawnego międzynarodowej agencji zajmującej się influence marketingiem – indaHash, gdzie koordynuje prace zespołu w zakresie obsługi prawnej grupy kapitałowej na rynkach Europy, Azji i Pacyfiku, Bliskiego Wschodu i północnej Afryki.
Od 2017 roku jest mediatorem akredytowanym przez Centrum Mediacyjne przy Naczelnej Radzie Adwokackiej. Doradza przy rozwiązywaniu sporów dotyczących prawa własności intelektualnej w tym również w trybie pozasądowym (ADR). Doświadczenie zawodowe zdobywała współtworząc centrum usług wspólnych w zakresie obsługi prawnej dla podmiotów należących do międzynarodowej Grupy Publicis, gdzie prowadziła bieżące doradztwo prawne, w tym przygotowywanie i opiniowanie umów z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi.
Zaangażowana w działalność edukacyjną i szkoleniową, przeprowadziła szereg szkoleń z zakresu prawa reklamy oraz prawa pracy dla klientów korporacyjnych i zewnętrznych. Współautor monografii Zemke-Górecka, A., Mendrek, A., & Rogula, C. (2021). Mediacja w praktyce mediatora i pełnomocnika. Wolters Kluwer., rozdział 5 Zasady mediacji. Doktorantka prawniczego seminarium doktorskiego na Akademii Leona Koźmińskiego przygotowuje rozprawę doktorską pod kierunkiem prof. dr hab. Joanny Sieńczyło-Chlabicz z zakresu przepisów prawa reklamy. Ukończyła studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Ponadto jest absolwentką Podyplomowego Studium Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Prawa i Administracji.
Maciej Lissowski
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W branży reklamowej od 1991 roku. Pracował zarówno w agencjach niezależnych, jak i sieciowych. Wiele lat związany z Grupami Publicis i WPP.
Tworzył struktury, którymi zarządzał na stanowiskach m.in.:
- Chief Operating Officer i Managing Director.
- Realizował projekty międzynarodowe m.in. pełniąc funkcję Regional Business Director EMEA.
- Zdobywał doświadczenie we wszystkich kanałach komunikacji: od ATL/BTL przez PR, shopper/aktywacje po digital, e-commerce i mar-tech.
- Pracował dla Klientów reprezentujących wszystkie kategorie dóbr i usług. Obecnie wspiera indaHash, agencję reprezentującą obszar influencer marketingu oraz mar-tech, skupiając się na realizacjach projektów i obsłudze klientów w krajach europejskich.
Nagrody i wyróżnienia (m.in.: Effie, Cannes Lions, KTR). Juror polskich i międzynarodowych konkursów reklamy i marketingu. Wykładowca, mentor i szkoleniowiec. Dyplomowany varsavianista i fanatyk teatru.
mgr Anna Krupa Cristescu
Menadżer z niemal 20-letnią praktyką zawodową w obszarze sprzedaży, marketingu i komunikacji. Specjalizuję się w takich obszarach jak: zarządzanie marką, tworzenie i realizacja strategii marketingowych, określenie roli marketingu w organizacji, nowoczesna i zintegrowana komunikacja, marketing doświadczeń, zastosowanie wskaźników i mierników w marketingu.
Doświadczenie zdobywała w różnych branżach, głównie hotelowej, turystycznej i energetycznej. Tworzyła strategię marketingowe zarówno dla marek polskich i międzynarodowych. Przeprowadziła kompleksowy rebranding polskiej marki na międzynarodową. Zarządzała komunikacją i działaniami PR w jednym z najbardziej znanych hoteli w Polsce w trakcie mistrzostw Europy w piłce nożnej. Stworzyła i wdrożyła Księgę Identyfikacji dla sieci sprzedaży znanej polskiej marki.
Ukończyła studia magisterskie na Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu w Szczecinie na kierunku Zarządzanie Turystyką. Absolwentka Szkoły Głównej Menadżerskiej Collegium Humanum na studiach Executive Master of Business Administration. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ w dziedzinie Digital Marketing Professional. Ukończyła wiele prestiżowych kursów i szkoleń z obszaru marketingu m. in: „Undestand the psychology of customers „– Condrad N. Hilton College, czy „Ecommerce” - Peter O`Connor z Conrad N. Hilton College the University of Houston
W czasie swojej kariery zawodowej, zdobyła wiele nagród i wyróżnień m in: Odznaczenie Ministerialne, Nagrodę za projekt modernizacji Biur Obsługi Klienta BOK 2.0., I miejsce w konkursie na najlepszą reklamę internetową w kategorii „Usługi internet”.
Wiedzą praktyczną dzieli się na swoich mediach społecznościowych:
Linkedin: /www.linkedin.com/in/annakrupacristescu/
Justyna Kurek
Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku prawo, administracja i ekonomia, członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Kieruje pracami założonej przez siebie Kancelarii Radcy Prawnego oraz działu prawnego w spółce prawa handlowego. Od blisko 10 lat prowadzi kompleksową obsługę prawną szczególnie podmiotów z branży IT, retail, finansowej, farmaceutycznej oraz budowlanej, sprawując nadzór korporacyjny nad procesami, przebiegającymi w spółkach prawa handlowego i wdrażając procedury compliance. Radca prawny Justyna Kurek posiada bogate doświadczenie w zakresie obsługi organów korporacyjnych spółek prawa handlowego, w tym spółek notowanych na głównym parkiecie GPW (w tym nadzór na przestrzeganiem przepisów w zakresie raportowania) oraz spółek z udziałem kapitałowym Skarbu Państwa. Pani Justyna Kurek posiada bogate doświadczenie w zakresie przygotowywana i przeprowadzania wieloaspektowych transakcji finansowych, w tym również z udziałem funduszy inwestycyjnych, obejmujących również restrukturyzację zobowiązań, jak również sprzedaż przedsiębiorstw. Radca prawny Justyna Kurek jest członkiem rad nadzorczych, w tym szczególnie w spółkach Skarbu Państwa, pełniąc w nich funkcję Przewodniczącej.
Paweł Pitera
Ekonomista i menager związany z rynkiem paliwowo-energetycznym (obecnie PERN S.A.), finansowym oraz strategicznymi obszarami zarządzania w spółkach prawa handlowego. Jako członek zarządu banku i spółki inwestycyjnej banku, kierował m.in. obszarami: kredytów korporacyjnych, inwestycji kapitałowych, a także doradztwa strategicznego. Zrealizował z sukcesem wiele projektów inwestycyjnych oraz strategicznych projektów rozwojowych, optymalizacyjnych i restrukturyzacyjnych, w szczególności dla: GK PGNiG oraz GK BOŚ. Kierował obszarami nadzoru właścicielskiego oraz strategii w PGNiG S.A.. Odpowiadał ponadto za nadzór właścicielski w Urzędzie m.st. Warszawy oraz Agencji Prywatyzacji. W Poczcie Polskiej kierował Centrum Rachunkowości (odpowiadał za: sprawozdawczość finansową, księgowość i podatki). Nadzorował finanse projektów budowalnych w Mostostal Warszawa S.A. Zasiadał w radach nadzorczych spółek prawa handlowego, gdzie nadzorował m.in. projekty strategiczne oraz zarządzanie projektowe. Współpracował ponadto z uczelniami wyższymi (zajęcia dla studentów ekonomii i MBA – m.in. zarządzanie strategiczne) oraz firmami doradczymi (przygotowanie strategii, restrukturyzacja). Posiada praktyczną wiedzę z obszarów: zarządzanie projektami (PMO), zarządzanie strategiczne, negocjacje, nadzór właścicielski, finanse i inwestycje. Prelegent wielu konferencji z branż: inwestycyjnej, finansowej oraz energetycznej.
Mariola Glinka
Od ponad 17-tu lat związana z branżą TSL. Ekspertka z zakresu działań operacji, handlu i budowania zespołów spedycyjno-transportowych. Ukończyła studia na kierunkach: zarządzanie organizacjami oraz psychologia biznesu. Uprzednio Dyrektor Operacyjny w firmie Transsped Sp. Z o.o. Sp.K. Aktualnie właścicielka CMG Consulting.
Adam Kujawiak
Absolwent Wydziału Nauk o Zarządzaniu i Bezpieczeństwie Społecznej Akademii Nauk. W praktyce całe życie zawodowe związany z branżą ubezpieczeniową. Zajmuje się: kreowaniem produktów ubezpieczeniowych, prewencją ubezpieczeniową i oceną ryzyka, zarządzaniem ryzykiem, doradztwem ubezpieczeniowym. Posiada uprawnienia zawodowe brokera ubezpieczeniowego. W 1997 roku wdrożył, pierwszy w Polsce, oparty na standardzie Lloyds (ARIEL 1966) program ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej dla spółek zależnych PLL LOT. Od 2003 roku związany z MENTOR SA. Wcześniej zdobywał doświadczenia będąc wspólnikiem własnej kancelarii brokerskiej. Aktualnie, pełni funkcje dyrektora Oddziału spółki w Warszawie. Pełni także nadzór nad pracą zespołu odpowiedzialnego za linię ubezpieczeń odpowiedzialności członków władz spółki i ubezpieczeń cybernetycznych Praktyk w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi i obsługi klienta. Uczestniczył w przygotowaniu i realizacji programów ubezpieczeniowych dla jednych z największych spółek w Polsce.
Wojciech Nowosiński
Urodzony 12 października 1973 roku w Warszawie, od ponad 50 lat związany jest z gminą Jabłonna, gdzie wraz z żoną i trójką dzieci mieszka i pracuje.
Absolwent Liceum Zawodowego Zespołu Szkół Przemysłu spożywczego w Warszawie oraz Studium Hotelarskiego w Warszawie.
Ukończył Społeczną Akademię Nauk w Warszawie na kierunku zarządzania, uzyskując tytuł magistra oraz dyplom Master of Business Administration (MBA)., SAN w Łodzi.
Od 1995 roku przedsiębiorca. W formie jednoosobowej działalności gospodarczej zajmuje się handlem odzieżą a od 1997 roku artykułami i częściami motoryzacyjnymi
Równolegle rozpoczyna pracę w branży budowlanej. Jego ścieżka zawodowa zaczęła się od stanowiska specjalisty ds. sprzedaży i kierownika oddziału w hurtowni materiałów budowlanych. Od 2000 roku jest współwłaścicielem rodzinnej firmy „Dachmur” Nowosiński Spółka Jawna, zajmującej się sprzedażą materiałów budowlanych oraz usługami budowlanymi i deweloperskimi. Firma, z siedzibami w Jabłonnie i Ciechanowie, zatrudnia na stałe ponad 20 pracowników oraz kilkudziesięciu podwykonawców.
Od 2014 roku działalność samorządowa w funkcji Radnego Gminy Jabłonna. W kadencji 2014–2018 zasiadał w Komisji Rozwoju oraz Komisji Rewizyjnej. W kadencji 2018–2024 objął stanowisko Przewodniczącego Rady Gminy Jabłonna oraz Przewodniczącego Komisji Budżetowej, jednocześnie będąc członkiem Komisji Rozwoju i Komisji Statutowej. Obecnie, w kadencji 2024–2029, kontynuuje pracę jako Przewodniczący Rady Gminy oraz Komisji Budżetowej, zasiadając także w Komisji Rozwoju. W ramach funkcji przewodniczącego reprezentuje gminę oraz dba o współpracę Rady z lokalnymi władzami i społecznością.
Zainteresowania i pozostałe aktywności:
Interesuje się sportem, turystyką oraz socjologią. Pasjonuje się żeglarstwem morskim, w którym osiągnął stopień kapitana jachtowego. Uprawia także jazdę terenową na rowerze oraz wędkarstwo.
Kalendarium