« wróć...Studencka Konferencja Naukowa "Młodzi Liderzy Biznesu 2025"

Przedsiębiorczość odgrywa kluczową rolę w świadomym kształtowaniu kariery zawodowej, zapewniając niezależność finansową, możliwość realizacji pasji oraz rozwój osobisty. Młodzi ludzie, angażując się w działalność gospodarczą, rozwijają kompetencje takie jak kreatywność, zarządzanie, podejmowanie ryzyka oraz rozwiązywanie problemów – kluczowe umiejętności nie tylko w biznesie, ale również w codziennym życiu. 

 

Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnej edycji studenckiej konferencji naukowej "Młodzi Liderzy Biznesu", której tegorocznym tematem przewodnim jest Przedsiębiorczość w naukach o zarządzaniu. Wydarzenie skierowane jest do studentów, młodych naukowców, praktyków biznesu oraz wszystkich zainteresowanych tematyką zarządzania i rozwoju przedsiębiorczości. 

 

Konferencja ma na celu zgłębienie znaczenia przedsiębiorczości w naukach o zarządzaniu oraz przedstawienie najnowszych badań, innowacyjnych podejść i praktycznych rozwiązań w tej dziedzinie. Podczas wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję wysłuchać inspirujących prelekcji, wziąć udział w warsztatach i panelach dyskusyjnych oraz nawiązać cenne kontakty w środowisku akademickim i biznesowym. 

Termin: 15 maja 2025 r.

Miejsce: Warszawa, ul. Łucka 11

Czas trwania: 10:30 - 15:00

Język wystąpień: polski/angielski

Koszt: Udział bezpłatny

Rejestracja trwa do  27 kwietnia 2025 r. poprzez formularz online. Szczegółowy program zostanie przesłany uczestnikom po zakończeniu rejestracji.

 

REJESTRACJA

Gość specjalny

Damian Ozga - inwestor, przedsiębiorca i mentor. Twórca kilkunastu wielomilionowych biznesów, w tym ogólnopolskich sieci w modelu franczyzowym. Buduje firmy pasjonując się procesem tworzenia i daje przykład na to, że każdą dobrze zarządzaną firmę można korzystnie sprzedać.

dr hab. inż. Wojciech Pizło, prof. SGGW

 

Profesor nadzwyczajny w Instytucie Zarządzania Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Jego główne zainteresowania dotyczą agrobiznesu, zarządzania w dobie rewolucji informatycznej, a w szczególności teorii marketingu, ekonomii instytucjonalnej, przywództwa i kreatywności. Profesor Pizło jest autorem między innymi monografii „Przedsiębiorstwo w społeczeństwie informacyjnym w świetle teorii ekonomii instytucjonalnej” (2009), „Marketing. Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku” (2017), „Marketing międzynarodowy – europejski punkt widzenia” (2019), a także autorem i współautorem pracy na temat organizacji wirtualnych w międzynarodowych zespołach badawczych: Pizło W., The Role of Trust and Cooperation in Virtual Teams in: Trust and Digital Business: Theory and Practice. Paliszkiewicz J., Chen Kuanchin, Launer Markus (red.), 2023, Routledge, s.47-64.

Autor ponad 140 artykułów i rozdziałów w monografiach, redaktor naukowy i tematyczny w czasopismach naukowych.

prof. dr Chang Zhu

"Academic Digital Leadership"

 

Profesor nauk o edukacji na Vrije Universiteit Brussel, dyrektorem Centrum Badań Szkolnictwa Wyższego UE-Chiny (ECHE) oraz dyrektorem LEAD Academic Network. Jest wiceprzewodniczącą Rady Polityki Internacjonalizacji na Vrije Universiteit Brussel. Koordynowała projekty LEAD i LEAD2 wspierane przez Unię Europejską w ramach programu Capacity Building in Higher Education. Nadzorowała i była głównym badaczem (PI) kilku kluczowych projektów badawczych w dziedzinie szkolnictwa wyższego, internacjonalizacji, zarządzania uniwersytetami, przywództwa akademickiego, międzynarodowej mobilności akademickiej, badań porównawczych nad kształceniem doktorantów, profesjonalizacji nauczycieli w zakresie technologii cyfrowych, rozwoju kompetencji i umiejętności studentów, innowacji edukacyjnych, nauczania online i mieszanego, MOOC, uczenia się wspieranego przez ICT i integracji społecznej.

 

Wytyczne wystąpień na konferencji „Młodzi Liderzy Biznesu 2025”

Wymogi merytoryczne:

Typ prezentacji:preferowane prezentacje wyników badań empirycznych, wstępnych raportów z badań, studiów przypadku

 

Obowiązkowe elementy wystąpienia:

  • Cel badawczy/Cele badwcze
  • Pytania badawcze/Hipotezy badawcze
  • Wykorzystane metody badawcze
  • Uzyskane dane oraz wyniki badań/Wstępne wyniki badań
  • Wyciągnięte wnioski

Wymogi techniczne:

Czas trwania: 10 minut

Format prezentacji, forma graficzna i układ: dowolny i pozostaje do dyspozycji autorów

Obowiązkowe informacje, które muszą znaleźć się na prezentacji:

  • Autor lub Autorzy (imię/imiona, nazwisko/nazwiska, koło naukowe, afiliacja kontakt e-mail)
  • Tytuł wystąpienia
  • Treść zasadnicza
  • Bibliografia

Czcionka:co najmniej 24

Organizatorzy

Komitet naukowy

Przewodniczący:

dr hab. Michał Roman, prof. SGGW w Warszawie,

Katedra Turystyki, Komunikowania Społecznego i Doradztwa, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego  

Z-ca przewodniczącego:

dr Kinga Podleśna – Warszawska Szkoła Zarządzania - Szkoła Wyższa

dr Maciej Dębski, prof. SAN,

Społeczna Akademia Nauk  w Łodzi

dr Anna Maria Migdał, prof. SAN,

Społeczna Akademia Nauk  w Łodzi

dr Arkadiusz Derkacz,

Instytut Nauk o Zarządzaniu, Uniwersytet Kaliski

dr Kinga Wilczyńska 

Społeczna Akademia Nauk w Łodzi

dr Katarzyna Mikurenda, 

Katedra Badań Społecznych i Komunikacji, Uniwersytet Kaliski

dr inż. Aneta Pisarska

Instytut Nauk o Zarządzaniu i Jakości, Uniwersytet Kaliski

Studencki komitet organizacyjny

 

 

Przewodnicząca:

Julia Gebel- Społeczna Akademia Nauk

 

Stanislau Papleuka- Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego

Amelia Jagóra- Społeczna Akademia Nauk

Kacper Drewicz- Społeczna Akademia Nauk

Kacper Szafrański- Społeczna Akademia Nauk

Kontakt

dr Anna Maria Migdał, prof. SAN,

e-mail: amigdal@san.edu.pl