« wróć...Najczęściej zadawane pytania do działu IT

Logowanie do systemu rekrutacyjnego

Do założenia konta w systemie rekrutacyjnym:

  • wymagany jest prywatny adres e-mail, służący do założenia konta, uzyskiwania informacji o przebiegu rekrutacji oraz późniejszej wiadomości z dostępami do konta SANnet oraz do Strefy Studenta.
  • Hasło podane przy procesie rekrutacji będzie używane tylko do logowania do systemu rekrutacyjnego- ( Hasło powinno spełniać następujące kryteria : minimum 8 znaków, mała-duża litera, cyfra, znak niealfanumeryczny.)
Aktywacja konta rekrutacyjnego

Link aktywacyjny do konta rekrutacyjnego zostanie przesłany na maila podanego przy rekrutacji. Jeżeli po sprawdzeniu skrzynki odbiorczej, spamu czy folderu inne nie znajdzie się mail z linkiem aktywacyjnym a wpisanie w wyszukiwarce poczty hasła „Społeczna Akademia Nauk” lub „SAN” również nie znajduje wiadomości prosimy o kontakt: 

tel. 22 656 36 18

mail: pomoc.rekrutacja@san.edu.pl

Zablokowanie konta w systemie rekrutacyjnym

W przypadku zablokowania konta w systemie rekrutacyjnym prosimy o kontakt z Działem Rekrutacji pod adresem:  pomoc.rekrutacja@san.edu.pl 

Problem z wgraniem dokumentów rekrutacyjnych

W pierwszej kolejności sprawdź, czy postępujesz zgodnie z instrukcją, którą znajdziesz w tym miejscu (tutaj jak na stronie powstanie zakładka z wymaganymi dokumentami, to można dać przekierowanie do instrukcji wgrywania dokumentów). Jeśli wszystko robisz jak należy i nadal nie możesz wgrać dokumentów skontaktuj się z nami pod adresem:  pomoc.rekrutacja@san.edu.pl

Login i hasło do SANnet oraz do Strefy Studenta

Każdy Student otrzyma w oddzielnym mailu na adres mailowy podany przy rekrutacji login oraz hasło do konta SANnet oraz do Strefy Studenta. Dane do logowania mogą zostać przesłane na kilka dni przed rozpoczęciem się roku akademickiego

Konto SANnet pozwoli Ci na zalogowanie do następujących aplikacji:

Wirtualnej Uczelnii, tam znajdziesz swoje oceny i inne informacje o studiach, https://wu.san.edu.pl

Office 365, mamy dla Ciebie pełną, darmową wersję pakietu Office na cały okres studiów, pocztę elektroniczną i aplikację Teams do uczestnictwa w zajęciach zdalnych, https://office.com

Biblioteki online: IBUK libra i EBSCOhost, https://ibuk.san.edu.pl oraz https://ebsco.san.edu.pl

 

Intranet SAN, to zbiór przydatnych narzędzi i skrótów np.: samodzielne resetowanie hasła SANet, instrukcje i poradniki, https://intranet.san.edu.pl/

 

Jeżeli nie widzisz wiadomości z danymi do logowania, to sprawdź w pierwszej kolejności folder spam, folder inne lub wpisz w wyszukiwarkę na swojej skrzynce pocztowej „Społeczna Akademia Nauk” lub „SAN”. W sytuacji, w której mimo zastosowania tych wskazówek nadal nie widzisz wiadomości z danymi do logowania w Wirtualnej Uczelni skontaktuj się z naszym Działem IT pod adresem mailowym helpdesk@san.edu.pl

Logowanie do Microsoft Office 365/ Teams

Dane logowania:

identyfikator SANet: numeralbumu@student.san.edu.pl

Przykład: identyfikator SANet dla studentów: 123456@student.san.edu.pl

Przykład: identyfikator SANet dla słuchaczy studiów podyplomowych: SP123456@student.san.edu.pl

hasło startowe (pierwszego logowania): podane w mailu wysłanym do Studenta

Zmiana hasła w Wirtualnym Dziekanacie (SANnet)
  • Długość minimum 8 znaków.
  • Hasło nie może zawierać nazwy konta użytkownika ani części jego pełnej nazwy dłuższej niż dwa kolejne znaki.
  • Hasło nie może zawierać imienia, nazwiska, nazwy użytkownika
  • Hasło nie może zostać zmienione na takie samo jak poprzednie

Wymagane znaki w haśle:

  • małe litery
  • wielkie litery
  • cyfry
  • opcjonalnie znaki specjalne
Aktywacja konta i zmiana hasła

Aktywacji konta i zmianę hasła można przeprowadzić:

Logowanie na zajęcia do platformy MS TEAMS

https://sway.office.com/QIvln4cwh2QL7Noc   (tutaj można też dać instrukcję w PDF Lizy lub link do miejsca, w którym będzie wstawiona na naszej stronie)

Instalacja pakietu Office na komputerze

Pakiet Office do zainstalowania na komputerze jest dostępny do pobrania ze strony Microsoft Office: https://office.com  po zalogowaniu kontem studenckim @student.san.edu.pl.

Po zainstalowaniu pakietu na komputerze należy zalogować się do programu kontem studenckim. Usługa jest ważna do momentu zakończenia studiów przez Studenta.

Problemy natury technicznej oraz błędy dotyczące działania usługi lub aplikacji prosimy zgłaszać bezpośrednio do firmy zapewniającej infrastrukturę do działania usługi:

Microsoft Sp. Z o.o.

Al. Jerozolimskie 195 A

02-222 Warszawa

POMOC TECHNICZNA https://support.microsoft.com/pl-pl/contactus/

https://support.office.com/pl-pl/